Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:03 Annmari76 kirjoitti:Kysymys raskaustodistuksesta äippärahaa varten..
Kun haen äitiyspäivärahaa, on mukaan liitettävä todistus raskaudesta, sen kestosta, Kelan sivuilla mainittu todistus SV 75... Oletteko saaneet tuon lomakkeen/todistuksen raskauden kestosta omasta Neuvolasta. Minun neuvolatätini antoi vain tuon yhden lomakkeen eikä muusta puhunut...
21+3
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:03 Annmari76 kirjoitti:Kun haen äitiyspäivärahaa, on mukaan liitettävä todistus raskaudesta, sen kestosta, Kelan sivuilla mainittu todistus SV 75... Oletteko saaneet tuon lomakkeen/todistuksen raskauden kestosta omasta Neuvolasta. Minun neuvolatätini antoi vain tuon yhden lomakkeen eikä muusta puhunut...
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:48 Joe80 kirjoitti:Kohta lähden taas hierojalle nautiskelemaan.![]()
Joe ja pieni 22+1
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:59 MamMam kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:48 Joe80 kirjoitti:Kohta lähden taas hierojalle nautiskelemaan.![]()
Joe ja pieni 22+1
Mun tekis kans mieli mennä hierojalle, niska, hartia, selkä.. missäsä asennossa hierotaan raskaana olevia, kun masullaan ei voi maata?
MamMam
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 13:53 MamMam kirjoitti:Onko tietoa, että onko melusta haittaa sikiölle? Ystävä vain pyysi Maija Vilkkumaan keikalle heinäkuussa, mut itseä vähän mietityttää, että mitä se kova musiikki voi aiheuttaa vauvan kuulolle.. Heinäkuussa vauva kuiteskin jo aika iso, eli kuulee paremmin äänet kohtuun. Muistelen itse vain esikoisen raskausaikana, kun oltiin häissä ja istuttiin siellä aika lähellä bändiä, niin esikoinen potki ihan hulluna masussa.. en sit tiä, että tykkäsikö niin paljon vai sattuiko se sitä korviin. Tää vaan jäänyt mieleen. Mut jos jollain olis jotain tietoa, niin olis kiva kuulla, ennenkuin lähen keikalle lippuja ostaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:33 balik kirjoitti:Kärsiikö muut närästyksestä?
Olen nyt pari päivää iltaisin kärsinyt kamalasta närästyksestä ja mikään ei tunnu auttavan \|O hirveetä! Kurkkua polttaa...
hih, tänään on 25+0![]()