Tää ei ole enää todellista!! :(

16.03.2005
876
0
16
Alkuviikolla kuulin et ystävälläni on aivokasvain (kirjoitin siitä täällä, jos joku sattuu muistamaan..) No tänään sitten isäni soittaa mulle että minun äitini makaa sairaalassa tiputuksessa ja kaiken kukkuraksi toisella puolella suomea.. :'( Jos äitini kunto kohenee tarpeeksi niin on mahdollista että hänet siirretään ambulanssilla ensi viikolla tänne kotikaupunkiin.. Nyt täytyy myöntää että mulla alkaa olla pää ihan sekaisen tästä kaikesta.. :(

Muistan kun kirjoitit ystävästäsi. Saanko kysyä, mikä äidillesi on tullut?
Oma äitini joutui muutama vuosi sitten myös sairaalaan veritulpan vuoksi. Pysäytti aika tavalla ja laittoi elämää vähän uuteen uskoon...

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Oma äitini joutui muutama vuosi sitten myös sairaalaan veritulpan vuoksi. Pysäytti aika tavalla ja laittoi elämää vähän uuteen uskoon...

En viitsi alkaa tässä selvittämään sen kummemmin mikä hälle on tullut.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:

En viitsi alkaa tässä selvittämään sen kummemmin mikä hälle on tullut.. :/

Ymmärrän! Eikä se minulle kuulukaan!
Ne on aina raskaita juttuja! Ja meillä äiti ei selvinnyt sillä yhdellä sairaalareisulla vaan joutui sinne vuoden sisällä saman asian vuoksi vielä uudestaankin. Toivon sulle voimia!! Niitä sä tarvit ja sun ystäväs ja äitis!

:hug: Mulla oli aikoinaan raskas avoero meneillään (henkistä ja fyysistä väkivaltaa), kun siskoni sai aivoinfarktin ja meinasi vallan kuolla. Silloin tuntui kans et sekoan ihan justiinsa ja juuri, kun opinnoissakin oli meneillään maailman kiireisin vuosi. Yritän vaan sanoa, että tiedän tunteen. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
:hug: Mulla oli aikoinaan raskas avoero meneillään (henkistä ja fyysistä väkivaltaa), kun siskoni sai aivoinfarktin ja meinasi vallan kuolla. Silloin tuntui kans et sekoan ihan justiinsa ja juuri, kun opinnoissakin oli meneillään maailman kiireisin vuosi. Yritän vaan sanoa, että tiedän tunteen. Tsemppiä!

sähän oot jo seonnu

Yhteistyössä