Mikä ihme meidän 5v poikaa vaivaa?? Koko ajan koheltaa lyö toisia sylkee toisten päälle huutelee ihmisten ilmoilla vaikka mitä eräänä päivänä oltiin kaupassa huuteli ihmisille kakkapää #&%?$!* pää....koko ajan tönii ja repii kiusaa 3v pikkusiskoaan...Mikään ei tehoa ei puhuminen ei arestiin laitto ei äänen kohottaminen. Ei usko sen vertaa isäänsä kuin minuakaan nauraa vain kun yritetään rangaista :'( On muutenkin tosi levoton koko ajan liikkeessä ja jos seisoo paikallaan niin aina hytkyy ja sätkii toisella jalallaan. Huomattavasti rauhallisempaa on kun poika on päiväkodissa mutta kun tulee kotiin kaikki alkaa... :'( Mä oon niin väsynyt tähän rv31. :'(