Keskimmäinen on kipee, sillä on yskä eikä se sen takia saa kunnolla nukuttua. Nyt on vauvakin tulossa kipeeks, viime yönä yski hirveesti ja tänään on nukkunu hirveesti ja yskiny. Mua kolottaa leuasta, mikä on aina merkki alkavasta flunssasta, päätäkin jomottaa. Isoin on onneks terve, mutta kun oma kunto on mitä on, niin ei sillä kovin kivaa ole. Ja ilmatkin on kamalan kurjia :/
Kaiken tän kruuna se, et mies on viikonlopun tuska-festareilla pitämässä hauskaa, ja mä sairastelen lasten kanssa kotona :headwall: :snotty:
No, joo, ihan turhisvalitus tää oli, mutta en viitti miehelle valittaa, ettei sen fiiliis katoa. Se on kuitenkin odottanut tätä viikonloppua jo pitkään. Eihän se sille mitään voi että lapset sairastuu silloin.
Kaiken tän kruuna se, et mies on viikonlopun tuska-festareilla pitämässä hauskaa, ja mä sairastelen lasten kanssa kotona :headwall: :snotty:
No, joo, ihan turhisvalitus tää oli, mutta en viitti miehelle valittaa, ettei sen fiiliis katoa. Se on kuitenkin odottanut tätä viikonloppua jo pitkään. Eihän se sille mitään voi että lapset sairastuu silloin.