Tää ei oo kivaa, eikä edes reilua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Keskimmäinen on kipee, sillä on yskä eikä se sen takia saa kunnolla nukuttua. Nyt on vauvakin tulossa kipeeks, viime yönä yski hirveesti ja tänään on nukkunu hirveesti ja yskiny. Mua kolottaa leuasta, mikä on aina merkki alkavasta flunssasta, päätäkin jomottaa. Isoin on onneks terve, mutta kun oma kunto on mitä on, niin ei sillä kovin kivaa ole. Ja ilmatkin on kamalan kurjia :/
Kaiken tän kruuna se, et mies on viikonlopun tuska-festareilla pitämässä hauskaa, ja mä sairastelen lasten kanssa kotona :headwall: :snotty:
No, joo, ihan turhisvalitus tää oli, mutta en viitti miehelle valittaa, ettei sen fiiliis katoa. Se on kuitenkin odottanut tätä viikonloppua jo pitkään. Eihän se sille mitään voi että lapset sairastuu silloin.

voi jukra tuo ei ole kivaa :hug:

mun mies tossa mietti että tuletko tänään ja jos tulet niin onko tietoa kellonajasta??

mä voin hoitaa sun pienet kipeät jos otat terveet vauhdikkaat ja remuavat isot täältä :D

Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
voi jukra tuo ei ole kivaa :hug:

mun mies tossa mietti että tuletko tänään ja jos tulet niin onko tietoa kellonajasta??

mä voin hoitaa sun pienet kipeät jos otat terveet vauhdikkaat ja remuavat isot täältä :D

Tulen. Kellonajasta en ole varma, odotan miestä ja poikaa kotiin. Sit pitää vielä koukkasta mutsin kautta, ja postissa käydä... Varmaan tunti-pari menee vielä.
Joo, vaihdetaan vaan lapsia :D Kyllä kuumeisenakin kai jaksaa juosta ympäri metsiä.... :whistle:

ok..
se alkaa kohta nukkumaan että jaksaa mennä ajelee taas.
mä kerkeän siis käymään kaupassa ennenku tulet??

vaihdetaan vaan lapsia, tyttö jo pakkas aamulla ja sanoi muuttavansa ku ei kestä poikia ja pojat mekastaa niin että mä olen väsynyt jo nyt |O

No voi hellanlettas ja lässyn lässyn lää...

ei jaksais aina tata samaa akkojen valitusta!

Mulla muuten katkes sormesta kynsi ja tukkakin on huonosti ja mies jätti ja lapsi kiukuttelee

Yhteistyössä