Tää ei oo totta...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Mies jättää sitten meidät.. :'( Mä en osaa oikeasti muuta kuin itkeä..kaikki on niin sekavaa.. En olis ikinä uskonut että meille käy näin... Miehelle jää tämä kone ja mulla ei omaa konetta ole joten täällä jutustelut jää todella vähiin sitten...

Joo tyttö on 2kk. Tää tuntuu oikeasti niiiiiin kamalalta että ei mikään koskaan!!! Ei kuulemma tiedä rakastaako minua enää..Hyvähän se on tässä vaiheessa tietysti huomata kun on kaksi lasta ja toinen vielä pieni vauva.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Joo tyttö on 2kk. Tää tuntuu oikeasti niiiiiin kamalalta että ei mikään koskaan!!! Ei kuulemma tiedä rakastaako minua enää..Hyvähän se on tässä vaiheessa tietysti huomata kun on kaksi lasta ja toinen vielä pieni vauva.. :'(

Olen pahoillani puolestasi! :hug:

Tämä ei nyt tietysti lohduta pätkän vertaa juuri tällä hetkellä mutta mulle tulee aina mieleen kun mies lähtee kävelemään yllättäen kun on pieniä lapsia että olisi ihan oikein sille miehelle että nainen ilmoittaisikin että haluaa jäädä viikonloppuäidiksi, isi on hyvä ja ottaa lähivanhemman osan. Koskapa aniharva mies on ajatellut lähtevänsä lasten kanssa, mielessä siintää enempikin se ihanan runsas vapaa-aika kun ei ole repaleisia öitä, harrastuksia haittaavia pikku rautapalloja nilkassa ja muutenkaan tylsää arkea joka pyörii aika tavalla niiden lasten ympärillä.

TSemppiä ja jaksuja, koittakaa nyt vielä selvittää, ei ne tunteet yhtäkkiä kuole pois. Rakastaminen vaatii työtä ja se on kahta rankempaa kun lapset ovat pieniä. Koita saada mies parisuhdeterapiaan, monesti auttaa kun joku ulkopuolinen on siinä auttamassa tunteiden selvittelyssä, tasoittamassa vähän puolin jos toisin niitä ylireagointeja ja pitämässä keskustelun linjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taitai:
Tämä ei nyt tietysti lohduta pätkän vertaa juuri tällä hetkellä mutta mulle tulee aina mieleen kun mies lähtee kävelemään yllättäen kun on pieniä lapsia että olisi ihan oikein sille miehelle että nainen ilmoittaisikin että haluaa jäädä viikonloppuäidiksi, isi on hyvä ja ottaa lähivanhemman osan. Koskapa aniharva mies on ajatellut lähtevänsä lasten kanssa, mielessä siintää enempikin se ihanan runsas vapaa-aika kun ei ole repaleisia öitä, harrastuksia haittaavia pikku rautapalloja nilkassa ja muutenkaan tylsää arkea joka pyörii aika tavalla niiden lasten ympärillä.

TSemppiä ja jaksuja, koittakaa nyt vielä selvittää, ei ne tunteet yhtäkkiä kuole pois. Rakastaminen vaatii työtä ja se on kahta rankempaa kun lapset ovat pieniä. Koita saada mies parisuhdeterapiaan, monesti auttaa kun joku ulkopuolinen on siinä auttamassa tunteiden selvittelyssä, tasoittamassa vähän puolin jos toisin niitä ylireagointeja ja pitämässä keskustelun linjassa.

Ei lähde, eikä halua edes kotiin ketään auttamaan. On tehnyt sen kyllä ihan selväksi.

Siis meidän piti mennä naimisiinkin..kuulutukset on ollut jo lehdessä jne.. Tää on oikeasti jotenkin ihan liikaa..

millon teillä olis ollu häät :o
eikö mikään muu ollu syynä ku et ei rakasta ehkä sua enää?

Tuli vaan mieleen, että minä olin ainakin ihan sekopäinen ennen häitä esim. Olin eroamassa miehestä tyyliin 50 kertaa ja meilläkin oli silloin pieni vauva...Olisikohan miehelläsikin tuollainen sekoaminen. Toivottavasti. :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Siis meidän piti mennä naimisiinkin..kuulutukset on ollut jo lehdessä jne.. Tää on oikeasti jotenkin ihan liikaa..

millon teillä olis ollu häät :o
eikö mikään muu ollu syynä ku et ei rakasta ehkä sua enää?

Häät piti olla samalla kun tyttö kastettiin..peru sen sillon ja sovittiinkin vielä asia että mennään sit kesällä ja nyt tuli sit tämä!

Ootko varma ettei oo kyse mistään sellasesta että ois alkanu paniikki iskemään kun kerran häätki tulossa ? Pelottaa jne.

Ois nyt luullu sanovan jotakin jo aiemmin, varsinkin jos ootte jo noin pitkällä ollu että kuulutuksetkin on jo ollu :/

Yhteistyössä