Tää ei oo totta...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Ootko varma ettei oo kyse mistään sellasesta että ois alkanu paniikki iskemään kun kerran häätki tulossa ? Pelottaa jne.

Ois nyt luullu sanovan jotakin jo aiemmin, varsinkin jos ootte jo noin pitkällä ollu että kuulutuksetkin on jo ollu :/

Kyllä tuo valitettavasti ihan tosissaan on lähdössä..Eli ei taida olla mistään tuollaisesta kysymys, valitettavasti.. :'(

Ei hemmetti... Mulle ei mene perille, miten rakkaus voi tuosta vaan loppua. Kauhee, kun tekis mieli antaa potku persuuksille tuolle miehellesi :( Kai nyt jotain on tehtävissä/ sanottavissa? Jos yrittäisitte rauhallisesti keskustella asioista ja kaivella, mikä oikeesti mättää. En millään usko tohon rakkauden loppumiseen.

Kauheen kovasti voimia :hug:

ei uskalla kertoa totuutta ja sanoo, että rakkaus loppui. Kohta varmaan sanoo, että olet liian hyvä hänelle eikä hän ansaitse noin hyvää naista... Jos ukko ei ois itse tajunnu lähteä niin olisit jättänyt sen. Sika.

Siis äijä vaan ottaa ja lähtee ja jättää sinut kahden pienen kanssa!!! Ei noin vaan voi tehdä...h.elvetti kun ottaa päähän sinun puolesta. Jotain vastuun kantamista pitäisi olla. Sano nyt sille rentulle, että selvä sinä otat lapset, kun kerta haluat lähteäkin...ehkä alkaisi vähän miettimään!!! |O

Ei se jotenkin varmaan edes tajua mitä tekee... Mutta en jostain syystä osaa edes vihata, jotenkin säälittää kun jää yksin vaikka meidät jättääkin..outoja ajatuksia kyllä kieltämättä.. Itsetunto kyllä laski aika nollalukemiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ei hemmetti... Mulle ei mene perille, miten rakkaus voi tuosta vaan loppua. Kauhee, kun tekis mieli antaa potku persuuksille tuolle miehellesi :( Kai nyt jotain on tehtävissä/ sanottavissa? Jos yrittäisitte rauhallisesti keskustella asioista ja kaivella, mikä oikeesti mättää. En millään usko tohon rakkauden loppumiseen.

Kauheen kovasti voimia :hug:

kuule kyllä se vaan toisilla voi loppua... varsinki miehet voi ensin haluta perheen ja lapsia ja sitte yks kaks hokata et ei ookaan kivaa eikä oo mun juttu.... niin se vaan on

Oletteko kauan olleet yhdessä?

se on hyvin mahdollista että mies yksin jäätyään tajuaa kuinka yksin oiekasti on, ilman perhettään. Ja kääntää kelkkansa..

:hug:

Voi, miten ilkeää tuollanen.

Hän siis vain yhtäkkiä aikoo häipyä. Kuulostaa aika pelkurimaiselta toiminnalta, vaikka enhän teidän tilannetta tunne, mutta melkoisen paha isku kasvoille tuollainen. Tai no, oikeastaan paha isku vyön alle, paremmin sanottuna.

Toivottavasti teillä tilanne setviintyy :/

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
Oletteko kauan olleet yhdessä?

se on hyvin mahdollista että mies yksin jäätyään tajuaa kuinka yksin oiekasti on, ilman perhettään. Ja kääntää kelkkansa..

7 vuotta..

No voi itku :( 7 yhteistä vuotta on pitkä aika..olen tosi pahoillani puolestasi! :'( :heart: :hug:

Nyt se sun miehes pitäis saada vaan tajuamaan, että hätiköidysti ei kannata lähteä yhtään mihinkään. Että kattoo siinä kotona ainaki pari kk ja miettii ja YRITTÄÄ VIELÄ, te molemmat yritätte!!

Ja tsiisus jos tää on provo, mä hajoan, oon niin kypsä niihin!! Toisaalta tietty toivon että olis, mutta menee oikeesti niin hermo niihin.

Mut jos ei ole, niin oikein suuret voima :hug: halit sulle, koita saada tuo eka pätkäni iskostettua miehesi tajuntaan. Pienten lasten kanssa elämä on rankkaa, mut se ei kuitenkaan oo vielä syy lähteä livohkaan. Ja voi tuntua siltä et ei rakastakaan, mut ehkä se rakkauskin palailee kun elämä normalisoituu pikkuvauvan kasvaessa. Voimia! :)

Yhteistyössä