eihän tuollainen lasten jakaminen ole hyvä idea. Etenkään noin pienten lasten. Kyllä lasten täytyy saada kasvaa yhdessä sisaruksen kanssa. Mieluummin ehdottaisin niitä että lapset ovat sitten isällään viikonloput..yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ziinah:mä vähä luulen että mies on vihainen ihan vaan sen takia, koska sitä kaduttaa oma tyhmyytensä, ja se kääntääkin sen niin et sulle tulis syyllinen olo, et ite pääsee tunnontuskistaan.miehet on juuri tollasia sikoja, melkein kaikki. mut jos tuo oikeesti nyt lähtee, niin hyvin pian kyllä tajuaa tekevänsä virheen, mutta silloin sun kannattaa sit olla tiukkana, ettei paluuta enään ole. mä en ainakaan enää luottais, jos kerran lähtee, niin sitten myös lähtee.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja älä luovuta heti:Se että miehesi onkin yhtäkkiä sinulle vihainen johtuu siitä, että hän oikeastaan inhoaa itseään ja yrittää tiedostamattaan saada sinut "syylliseksi" omaan oloonsa. Toisaalta HYVIN usein tämmöisessä tilanteessa kyseessä on toinen nainen (valitettavasti).
Mutzi, älä luovuta vaan ota miehesi asialliseen puhutteluun, viekää lapset hoitoon ja pitäkää yhteinen päivä/viikonloppu missä puitte kaikki asiat halki poikki ja pinoon. Täytyyhän nyt sun saada tietää, että mistä kenkä puristaa!! Onko sulla mitään epäilyjä mistä tää vois johtua? Suhde-epäilyjä, vapaudenkaipuuta, tms...
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Ystäviä ei kamalasti ole... Ja mies ei suostu edes äitinsä kanssa puhumaan mitään.. Minä saan selittää kaiken.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin :pitäiskö sun tehdä niin että lähdet pois lasten kanssa ja panet miehen tietokatkokseen eli et vastaa puheluihin viesteihin heti.ruikuttaa ei kannata,se vain ärsyttää miestä tai hokea että puhutaan.meillä oli miehen kanssa kriisi syksyllä ja olin lähdössä pois.mikään muu ei niin v.ituttanut kun toinen itki ja ruikutti kokoa ajan puhumaan.itsekkin olin sekaisin ja väsynyt enkä halunnut puhua kun tuntui että en enää rakasta miestä.no aikansa se ruikutti mutta sitten se kääntyi niin että se ei soittanut mulle enää monesti viikossakaan ja silloinkin vain kyseli lapsista.hups meikä tulikin mustikseksi että nyt se menee ja hakee paremman kuin minä.alkoi se tämäkin rouva myöntymään ja puhumaan.nyt olemme yhdessä.ja meillä oli se 7 vuoden kriisi vuotta ennen
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin :pitäiskö sun tehdä niin että lähdet pois lasten kanssa ja panet miehen tietokatkokseen eli et vastaa puheluihin viesteihin heti.ruikuttaa ei kannata,se vain ärsyttää miestä tai hokea että puhutaan.meillä oli miehen kanssa kriisi syksyllä ja olin lähdössä pois.mikään muu ei niin v.ituttanut kun toinen itki ja ruikutti kokoa ajan puhumaan.itsekkin olin sekaisin ja väsynyt enkä halunnut puhua kun tuntui että en enää rakasta miestä.no aikansa se ruikutti mutta sitten se kääntyi niin että se ei soittanut mulle enää monesti viikossakaan ja silloinkin vain kyseli lapsista.hups meikä tulikin mustikseksi että nyt se menee ja hakee paremman kuin minä.alkoi se tämäkin rouva myöntymään ja puhumaan.nyt olemme yhdessä.ja meillä oli se 7 vuoden kriisi vuotta ennen
...ja tarkennuksena vielä, että en tosiaankaan tarkoittanut aiemmalla kommentilla sitä, että ruikuttaa puhumaan tai jotenkin lakki kourassa on pyytelemässä miestä puhumaan! Tässä tilanteessa pitää olla päättäväinen, vahva ja ilman itkuja tms. herkistelyjä ILMOITTAA, että NYT puhutaan asiat auki ja sillä sipuli!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin :pitäiskö sun tehdä niin että lähdet pois lasten kanssa ja panet miehen tietokatkokseen eli et vastaa puheluihin viesteihin heti.ruikuttaa ei kannata,se vain ärsyttää miestä tai hokea että puhutaan.meillä oli miehen kanssa kriisi syksyllä ja olin lähdössä pois.mikään muu ei niin v.ituttanut kun toinen itki ja ruikutti kokoa ajan puhumaan.itsekkin olin sekaisin ja väsynyt enkä halunnut puhua kun tuntui että en enää rakasta miestä.no aikansa se ruikutti mutta sitten se kääntyi niin että se ei soittanut mulle enää monesti viikossakaan ja silloinkin vain kyseli lapsista.hups meikä tulikin mustikseksi että nyt se menee ja hakee paremman kuin minä.alkoi se tämäkin rouva myöntymään ja puhumaan.nyt olemme yhdessä.ja meillä oli se 7 vuoden kriisi vuotta ennen
...ja tarkennuksena vielä, että en tosiaankaan tarkoittanut aiemmalla kommentilla sitä, että ruikuttaa puhumaan tai jotenkin lakki kourassa on pyytelemässä miestä puhumaan! Tässä tilanteessa pitää olla päättäväinen, vahva ja ilman itkuja tms. herkistelyjä ILMOITTAA, että NYT puhutaan asiat auki ja sillä sipuli!
ihminen ahistuu kun se pakotetaan puhumaan.antaa olla ukon vähän aikaa kyllä se kielenkannattimet hellittää kun saa sekin miettiä.joku ruikuttaa joku ei mut se voi sillä tuntua että vaikka toinen puhuu ja pyytää normaalisti niin se on ruikuttamista sen korvissa
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Kyllä sä jaksat, sun on lasten takia pakko. Hetki kerrallaan meet eteenpäin. Joka ilta huomaat että taas oot yhden päivän selvinny ja pärjänny ja saanu iltaan.
Mä en henk koht ymmärrä noita että lapset jaetaan. Mä en luopuis enkä luovu lapsistani.