Tää ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan varattu viikonlopuksi hotellihuone (saunalla ja poreammeella) . Kolmas kerta nyt 15v aikanana.

Eka kerralla oltiin molemmat kuumeessa ja maattiin raatona koko viikonloppu. Toisaalta sai rauhassa sairastaa mut ei paljo naurattanu.
Toisella kerralla mies kävi lähtöä edeltävänä päivänä hammaslääkärissä ja sai jonku tulehduksen. Koko naama turpos ja sai sit lähtöpäivänä antibiootti kuurin. Joka alko tehota vasta parin päivän sisään. Peruttiin sit koko hotelli.

Ja nyt siis ois se kolmas kerta. Mulla ei oo ollu menkkoja kahteen kuukauteen (pco eli ihan normaalia mulle) niin eiköhän äsken sit alkanu. En oikeasti kestä!!
Mikä meitä vainoaa et ei päästä ikinä rauhassa nauttimaan mistään.

Ja oikeasti maa kaatuu. Niin harvoin päästään kahdestaan mihinkään.
En oo miehelle vielä kertonu saa nähdä mitä sanoo oli niin hermot kireällä muutenkin.
Ja sekin että oli tarkotus aamulla lähteä niin miehen kaveri oli pyytänyt tuota miestä mukaansa hakemaan havuja äitinsä haudalle. Hautajaiset lauantaina. Ja eihän tuo osannu kieltäytyä eli lähtö siirty iltapäivään ja loma lyheni puolella päivää.

[QUOTE="noh";24630263]No eikö ne havut voisi hakea jo perjantaina!? Vähän teillä onkin ollut huonoa tuuria, peukut pystyssä, että lomasta kuitenkin tulee kiva![/QUOTE]

Joo siis pe ovatkin menossa hakemaan ku la hautajaiset. Mutta oli siis tarkoitus et lähdetään jo aamupäivällä niin tuon takia lykkääntyy iltapäivään kun ei mies viitti sanella omia aikatauluja sen enempää. Sillä kaverilla kuitenkin hommaa niissä hautajaisten järjestelyssä kun ainoa lapsi.

Ihan kuin olisin joskus aiemmin lukenut palstalta vastaavanlaisen avauksen. Olen pahoillani, ettei taaskaan asiat suju niin kuin pitäisi, vaikka eipä ne taida koskaan sujua. : /

Ihan kuin olisin joskus aiemmin lukenut palstalta vastaavanlaisen avauksen. Olen pahoillani, ettei taaskaan asiat suju niin kuin pitäisi, vaikka eipä ne taida koskaan sujua. : /

Siis joo. Yleensä mulla on kolme varasuunnitelmaa kun jotain suunnittelen. Mut tässä ei oikein oo vaihtoehtoja. Parin vuoden jälkeen saatiin amma hommattua ja hänelle sopi vain tämä viikonloppu. Ja seuraavasta hoitajasta tai lomasta ei sit mitään tietoa taas vuosiin.
Ei vaan voi mitään mutta ottaa päähän ja rankasti.

Tai hätävarana otat mukaan supertamponeja, ja tuntia ennenkuin aiotte nautiskella K-18 ajasta ;) niin vaihdat tamponin, se imee kunnolla ja sit hetkeä aikaisemmin käyt ottamassa pois.

Me ollaan joskus käytetty tätä keinoa

Siis miten ne menkat haittaa? Saunoa ja uida voi ja harrastaa seksiä. Vai onko kovasti kipuja, silloin ymmärrän.

Haittaa ne. Kun ei oo parin kuukauteen menkkoja ollu niin tietää sitä et parin ekan päivän jälkeen (eli just viikonloppuna) vuotaa kuin seula. Pahimmillaan niin et supertampax ja yöside märkiä parissa tunnissa. Ei paljon miestä houkuttele.

Ollaan oikeasti molemmat ihan poikki ja stressaantuneita ja ois kerrankin ollut mahdollisuus rentoutua ja keskittyä vaan toisiin. Ja kumpikin odottanut et voidaan oikeasti nauttia toisista ja rakastella ilman häiriöitä sillon kun sille tuntuu.

Mutta kyllä tässä nyt nukutun yön jälkeen hyväksyny senkin et jos ne menkat alkaa niin sit mennään sen mukaan. Rentoudutaan muuten ym. Oli vaan niin kovat odotukset.
Varsinkin mulla ollu viime aikoina kotona vaikeuksia keskittyä rakasteluun kun pyörii kaikki mahdollinen mielessä ja lapset kulkee/heräilee öisinkin.

Lisään viel et mies aika tarkka hygieniasta eikä ole enää vuosiin halunnu menkkojen aikana kuin korkeintaan suihkussa. Mut huomenna tuon näkee ja pitää toivoa parasta.

Ikävä juttu :(

Olenko mä vaan kuvitellut, vai onko olemassa sellaisia tampooneita, jotka on suunniteltu käytettäväksi seksin aikana? En kyllä tiedä, ovatko kovin mukavia, mutta ei kai siinä hirveästi häviä jos kokeilee?

Mulla tulee menkat AINA kun on jotain kivaa menoa. Sen jälkeen kun menkat alkoi, en ole päässyt esim. ykhdellekään kesäleirille ilman niitä, ja kävin niillä nuorempana paljon. Ulkomaanmatka tai omat häät... Menkat jättää tulematta silloin kun pitäisi, ja alkavat sitten tapahtuma-aamuna. Tai jos luulen että olisin raskaana, menkat ei tule ennen kuin olen tehnyt negatiivisen testin. Normaalisti mulla on niin säännölliset että tulevat suunnilleen kellon tarkkuudella.

Yhteistyössä