V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidä edes yksi päivä vuodessa lomaa palstalta.Vähän aikaa sitten esimerkiksi kärjessä oli useita RELAATIOITAja K/B kompostia
![]()
Pidä edes yksi päivä vuodessa lomaa palstalta.
Hra J.A. ei hyväksy arkikielen käyttöä, vai eikö hän ole koskaan kuullut ko sanaa käytettävän muussa yhteydessä?Mistä tuota potaskaa voi palstalainen saada?
![]()
Kaliumkarbonaatti – Wikipedia
fi.wikipedia.org
J.A. viljelee omenien lisäksi potaskaa. Hukkakauraa, joka myrkyttää kaiken hyötykasvillisuuden.Hra J.A. ei hyväksy arkikielen käyttöä, vai eikö hän ole koskaan kuullut ko sanaa käytettävän muussa yhteydessä?
Ei mitään eikä niissä ole mitään ideaa. Jtn joutilaiden ihmisten ajankulua tuoppien ääressä kun on Kelan luukulla käytyVääntäskö joku rautalangasta mitä se "relaatio" tarkoittaa ja ketjujen idean?
Sanooko tämän kateellinen kenen äly ei riitä sanapeleihin?Ei mitään eikä niissä ole mitään ideaa. Jtn joutilaiden ihmisten ajankulua tuoppien ääressä kun on Kelan luukulla käyty
Menkää joutilaat täältä aikaa tappamasta töihin!Sanooko tämän kateellinen kenen äly ei riitä sanapeleihin?
Mitäs sinun työt kun ehdit keskellä päivää täällä luuhata?Menkää joutilaat täältä aikaa tappamasta töihin!
Vai eikö selkäranka kestä kun pitää kantaa vastuut ja velvollisuudet omasta elämästä työyhteisössä?
Olen Oy Minä Ab:n tj.Mitäs sinun työt kun ehdit keskellä päivää täällä luuhata?
Onnekas! Minä vain äitiysLOMALLAOlen Oy Minä Ab:n tj.
HienoaOnnekas! Minä vain äitiysLOMALLA![]()
Neiti*Setis rauhoittuu nyt taas!Vähän aikaa sitten esimerkiksi kärjessä oli useita RELAATIOITAja K/B kompostia
![]()