Tää homma pissii nyt jotenkin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Mitä enemmän miä teen noita koulutehtäviä niin sitä enemmän niitä tulee lisää :snotty: Tehtävää pukkaa ovista ja ikkunoista.. Mitäs jos miä lakkaan tekemästä niitä niin lopettaakohan opettajat niiden jakelun? :xmas:

Nooh, ei muuta kun lisää kahvia kitusiin, nukkuminen onkin oikeestaan melko tylsää :D

:D
Voi mä muistan miten vuosi sitte tein opinnäytetyötä. Päivät olin koulussa, lopun päivästä lasten kans ja illalla ku sain lapset nukkumaan aloin kirjottaa. Kahdelta piti aina sammuttaa kone, sen jälkeen ei saanu enää kirjottaa :D
Mulla tuli seksiä korvista jo ulos :D aiheena oli nuorten seksuaaliterveys :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Olispa kivaa jos joskus jaksais valvoa yli yhdeksään... :attn:

Miä hankin ittelleni vatsahaavan tällä kahvin määrällä :snotty: Ja olen kohta kynsilläni katossa kiinni, liikaa kofeiinia.. Kyllä nää melkein yön puolelle menee jos meinaa jotain saada aikasiks :/

Vanhan ketun vinkki: jos kurssista saa arvosanan suoritettu eli sitä ei arvostella numeraalisesti, voi sen kurssin tehtävät tehdä ns. "vasemmalla kädellä" ja panostaa sitten enemmän niihin kursseihin, joista saa numeroarvosanan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Voi mä muistan miten vuosi sitte tein opinnäytetyötä. Päivät olin koulussa, lopun päivästä lasten kans ja illalla ku sain lapset nukkumaan aloin kirjottaa. Kahdelta piti aina sammuttaa kone, sen jälkeen ei saanu enää kirjottaa :D

No tuokin pirulainen vielä pitäis tehdä kohta :D Meillä on onneks niin iso se käytännön osa siinä ettei kirjallinen tartte olla ihan mielettömän pitkä.. Mut tuskaa on sekin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Vanhan ketun vinkki: jos kurssista saa arvosanan suoritettu eli sitä ei arvostella numeraalisesti, voi sen kurssin tehtävät tehdä ns. "vasemmalla kädellä" ja panostaa sitten enemmän niihin kursseihin, joista saa numeroarvosanan. :D

Näin miä teenkin :D Ja muutama aine on kyllä muutenkin sellanen etten lähe kolmosta tavottelemaan, vähempikin riittää.. Nyt on menossa sellanen tylsien tehtävien vaihe, on niitä hauskojakin tehtäviä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

No tuokin pirulainen vielä pitäis tehdä kohta :D Meillä on onneks niin iso se käytännön osa siinä ettei kirjallinen tartte olla ihan mielettömän pitkä.. Mut tuskaa on sekin :snotty:

Meillä oli erikseen projektityö. Uh sitä tekemistä.

Tsemiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Tsemppiä ja oivalluksia!

Usko pois, kun tuo on ohi, sulle tulee tylsää. Mä en nykyään oikein tiedä mitä tehdä, aika menee pitkäksi. Piinaan miestä scrabble-pelillä ja shoppailukiertueilla :laugh:

:D Nyt on niin hektistä että en tosiaan varmaan osaa olla sitten kun ei ole kymmentä projektia yhtä aikaa menossa.. Kunhan tämän kevään tehtävät ja opinnäytetyön saa pois alta niin viimenen vuosi on melko rentoa, luulisin :xmas:

Mulla on kaksvuotinen koulu eli yhteiset aineet ja valinnaaset otetaan vanhoista numeroista mitä on ollut. Valinnaisiin valkkasin niitä parhaimpia numeroota. :whistle: Sitten kun oli sekä lukion päättötodistus että ammatillinen koulutus niin sieltä sitten kattoa kummas on paremmat numerot jos sattui olemaan jotakin sellaasia mitkä on molemmissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on kaksvuotinen koulu eli yhteiset aineet ja valinnaaset otetaan vanhoista numeroista mitä on ollut. Valinnaisiin valkkasin niitä parhaimpia numeroota. :whistle: Sitten kun oli sekä lukion päättötodistus että ammatillinen koulutus niin sieltä sitten kattoa kummas on paremmat numerot jos sattui olemaan jotakin sellaasia mitkä on molemmissa. :D

Miä vedän peruskoulupohjalta eli istun kiltisti ruotsit, matikat ja muut :snotty: Valinnaisiin saan talouskoulusta jotain hyväksilukuja, käytän ne jos siellä ei ole mitään kivaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Miä vedän peruskoulupohjalta eli istun kiltisti ruotsit, matikat ja muut :snotty: Valinnaisiin saan talouskoulusta jotain hyväksilukuja, käytän ne jos siellä ei ole mitään kivaa :D

Mä olen saanut hyväksiluvut ruoanvalmistukseen, erityisruokavalioihin, puhtaanapitoon yms. mitä mulla oli catering-linjalla. Joskus tämän takia ollut vapaapäiväkin tai sitten on lyhyitä päiviä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helpotus:
Mä kirjoitin tänään viimeiset rivit opinnäytetyöhön. Huomenna palautan ja valmistun toukokuussa.

Onnea =) Miulla on vielä vajaa vuosi jäljellä.. Kovasti odotan tuota käytännön osuutta opinnäytetyöstä mutta se kirjallinen ja sen esittäminen onkin sitten ihan toinen juttu :snotty:

Mä olen saanut hyväksiluvut ruoanvalmistukseen, erityisruokavalioihin, puhtaanapitoon yms. mitä mulla oli catering-linjalla. Joskus tämän takia ollut vapaapäiväkin tai sitten on lyhyitä päiviä. :D

Meillä vedetään valinnaiset niin että sitä on koko viikko putkeen ja se on siinä. Eli jos käytän sen niin on viikko vapaata =)

Kiitos kovasti! Tarkoitatko käytännön osuudella aineiston keräämistä vai opskeletko alaa, jolla tehdään produkti-tyyppinen opinnäytetyö?

Itsellä syntyi aika vaivatta runsaat 50 sivua tekstiä, mutta alkuvuosi on mennyt aika täyspäiväisesti tähän projektiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helpotus:
Kiitos kovasti! Tarkoitatko käytännön osuudella aineiston keräämistä vai opskeletko alaa, jolla tehdään produkti-tyyppinen opinnäytetyö?

Itsellä syntyi aika vaivatta runsaat 50 sivua tekstiä, mutta alkuvuosi on mennyt aika täyspäiväisesti tähän projektiin.

Opiskelen puutarhuriksi, teen yhdessä toisen opiskelijan kanssa japanilaistyylisen kukkakoristelun isoon tapahtumaan joka pidetään koululla =) Toki meidän pitää saada tekstiä paperille myös mutta sen ei tartte olla niin pitkä kun siihen kuuluu tuo koristelun osuus..