Tää ilta ei nyt mennyt ihan mun suunnitelmien mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Ei mulla kyllä mitään varsinaisia suunnitelmiakaan ollut, mutta kollit on vallanneet olohuoneen ja katsovat siellä dvd-leffaa. Missäs minä sitten saan olla :o Onneksi junnun kaveri jää yöksi ja heti aamusta saavat luvan kantaa tuon ison telkkarin olohuoneesta junnun huoneeseen, dvd-soitin siirtyy sinne kans ja saavat kantaa junnun huoneesta 24 tuumaisen telkun alakertaan olohuoneeseen. MINÄ haluan nukahtaa kesken telkkariohjelman MINUN nojatuoliini *sikaitsekäs äiti*

Onko rankkaa kun vieraita korstoja tulee teille syömään valtavia määriä sinun ruokia? Kaikenlaista sitä on edessä... ja mitä jos en pidä lapseni poikaystävästä? Tai peräti inhoan?

Oma nojatuoli on kova sana :D me saatiin anopilta nojatuoli jota en ensin ollut halukas ottamaan vastaan mutta nyt se on paras paikka imetykselle joten se on nyt MUN paikka :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko rankkaa kun vieraita korstoja tulee teille syömään valtavia määriä sinun ruokia? Kaikenlaista sitä on edessä... ja mitä jos en pidä lapseni poikaystävästä? Tai peräti inhoan?
Ei ole rankkaa, päinvastoin. Musta on mukavampaa, että nuo kollit istuvat tuolla meidän olkkarissa leffaa katsellen kuin että heiluisivat kaljakassien kanssa ties missä. Parempi näin, vaikka söisivät sitten saavillisen :D

Noista poika/tyttöystävistä olen ajatellut niin, että ei mun niistä tarvitse pitääkään. Eihän ne mua varten ole. Enkä usko, että junnukaan sellaista tuulitunnelia tänne toisi, että sitä tyttöä inhoaisin. Likka toi aikoinaan vain oikein mieluisan vävykandidaatin, mutta en koskaan ajatellut, että likka mitään idioottia edes huolisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei mulla kyllä mitään varsinaisia suunnitelmiakaan ollut, mutta kollit on vallanneet olohuoneen ja katsovat siellä dvd-leffaa. Missäs minä sitten saan olla :o Onneksi junnun kaveri jää yöksi ja heti aamusta saavat luvan kantaa tuon ison telkkarin olohuoneesta junnun huoneeseen, dvd-soitin siirtyy sinne kans ja saavat kantaa junnun huoneesta 24 tuumaisen telkun alakertaan olohuoneeseen. MINÄ haluan nukahtaa kesken telkkariohjelman MINUN nojatuoliini *sikaitsekäs äiti*

Hö! Täällä meidän seurassahan sinä saat olla.. :D

Yhteistyössä