tää kuukausi rahallisesti todella tiukka:( itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riepu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riepu

Vieras
kun laskuja on iso kasa ja joudutu visalla ruokaa ostamaan. helvetin helvetti tätä elämää! enskuussa sitten on taas raha vähissä kun saa visa laskun maksaa. inhottava tilanne:( emmekä todellakaan ole mitään ylimääräistä ostaneet.

mä olen pantannut jo kaikki mun korut jotka on sinne kelvanneet, vielä ois tää valkokultainen kihlasormus ja kultainen vihkisormus jossa kaksi pientä timanttia, en vaan raaskisi luopua... :'( :'( :ashamed: vaikka pakko se kait olisi jos ei kohta jotain helpotusta tule asiaan.

no meillä ei oikein ole mitään myytävää tai mitään mistä saisi rahaa. lastenkin tilit on jo tyhjätty:(
ja kuun viimenen päivä tulee rahaa mutta minä en edes saa koko kuun palkkaa kun olen ollut vaan osan kuusta töissä kun ei ole ollut töitä:(

Hei mun elämä on tota joka kuukausi. Ollut jo liki 10 vuotta... Opiskelujen ja yksinhuoltajuuden jne myötä. Mut mä oonkin oppinut sen, että raha on vain rahaa. Eikä Suomessa nälkään kuole...

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
mä olen pantannut jo kaikki mun korut jotka on sinne kelvanneet, vielä ois tää valkokultainen kihlasormus ja kultainen vihkisormus jossa kaksi pientä timanttia, en vaan raaskisi luopua... :'( :'( :ashamed: vaikka pakko se kait olisi jos ei kohta jotain helpotusta tule asiaan.

kyllähän sossusta pitäis saada tuossa tilanteessa edes lainaa.. :hug: :hug: ja ap, maksakaa se visan lasku erissä takas niin ei kerralla kiristy tilanne taas äärimmilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

kyllähän sossusta pitäis saada tuossa tilanteessa edes lainaa.. :hug: :hug: ja ap, maksakaa se visan lasku erissä takas niin ei kerralla kiristy tilanne taas äärimmilleen.

asia on käsittelyssä, ei olla ainoita tällä hetkellä ja tässä tilanteessa, joten se vaan on pakko odottaa päätöstä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja riepu:
kun laskuja on iso kasa ja joudutu visalla ruokaa ostamaan. helvetin helvetti tätä elämää! enskuussa sitten on taas raha vähissä kun saa visa laskun maksaa. inhottava tilanne:( emmekä todellakaan ole mitään ylimääräistä ostaneet.

Kannattaa ehdottomasti lopettaa visalla ostelu. Olette kohta kierteessä ja se ei hyvin pääty.Tarkaan katsotte mitä ostatatte. Jos oikein tiukkaa tekee niin sossu/kirkkolta haette ruoka apua.

hei, seurailepa lehtiä, järjestetäänkö teidän paikkakunnalla mitään ruokailuja esim seurakunnissa? siellähän vois käydä syömässä. meidän paikkakunnalla on kolme kertaa viikossa ruokaa tarjolla, maksu vapaaehtoinen. eihän se aina mikään huippuateria ole, mutta kyllä sillä nälkä lähtee.

Mä oon kuullut joskus että seurakuntakin auttais? Oisko teillä tuollasta mahollisuutta? Jostainhan apua on saatava :/ Toivottavasti vuokranantaja on ystävällinen ja ymmärtää vuokran viivästymisen.