tää laihdutushan on helppoo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himmeli

Vieras
alotin 2kk sitten pudottaan painoo ja tarkotuksena oli saada 15kg pois.
nyt on lähtenyt painosta pois 7kg ja vyötärö kaventunut 3cm muissakin ruumiinosossa pienennystä,muttei ihan noin paljon.
eihän enkä tuo 3cm ole paljoa..
nyt siis on pudotettavaa vielä 8kg
motivaatio on tosi korkeella.
laitoin ekaksi tavoitteeksi pudottaa painoa normaalipainoon jouluksi ja nyt se toteutuu,siihen on enää 3kg =)

vähensin reilulla kädellä hiilareita,en silti karppaa. syön vain hyviä rasvoja (toki niitä huonojakin..) kalorit päivässä on max.1500ckal usein roimasti alle kun syön kasviksia eikä niissä paljoa ole kcal.
käyn 2xviikossa spinningissä ja lisäksi lenkillä ja joskus tässä kotosalla tuolla kuntolaitteellani.
liikunnasta en ole niin ressannut,mutta tuosta spinningistä tykkään niinpaljon ettei sinne lähtö ole kamalaa.

Totta, painonpudotus on helppoa jos on oikeat metodit ja aikaa! Mitään ei kannata yrittää hätiköiden tehdä. Kilot eivät ole hetkessä tulleet eikä ne myöskään hetkessä lähde. Pitkäjänteisyys palkitaan. Mulla enää pieni rutistus jäljellä, tavoitepaino on 58 ja tänään vaaka näytti 59.9kg. Enimmillään vaaka näytti 98kg kun menin kuopusta synnyttämään eli aika pitkä tie on kuljettu. Mut en voi sanoa, että olis vaikeeta ollut, välillä vaan on hitaammin tippunut ja väliin ei ole tapahtunut mitään, mut nyt kun katsoo taaksepäin niin helppo nakki :)

Kaikkia muutoksia ei aina niin helposti itse huomaakaan.
Mä kyllä repesin kun kiskoin vanhat reisitaskuhousut jalkaan, piti ihan tarkistaa ettei tullut miehen housut vahingossa mutta omat ne oli...

jos on syönyt 1500kcal tai vähemmän päivässä ja liikkuu niin eikö olisi pitänyt pudota enemmän, kun 3,5kg kuukausi? Siis ihanne painonpudotustahti, ei siinä mitään...mutta siis noilla kalorimäärillä tuntuu hitaalta toi painonpudotus..?

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Niin on, mulla vajaassa kahdessa viikossa tipunu paino 5kg.. En siis tarkoituksella laihduta, en vaan pysty syömään..

no toi on kyl suureksi osaksi nestettä vain, ei rasvaa joka on lähtenyt. Tulee yhtä nopsaa takasinkin

Yhteistyössä