Tää mun tukka meni ihan vituiks!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Saatanan saatana :kieh:
Tälle nyt ei ole enään mitään tehtävissä kun laittaa pää kokonaan mustalla |O

Yritin tosiaan laittaa niin että tulee kahta väriä, alle musta ja päälle punanen, nyt mulla on vaan saatananmoinen läntti päässä tota punasta, ihan kun joku ois kaatanu siihen jotain :headwall:
Eli se laitto meni väärin, tein vaan ohimon kohdalta sivuttain jakauksen ja levitin ensin mustan tonne alas ja sit punasen päälle.

No voi dämn, kuis se nyt sillälailla... :(
Millä sitten lopulta värjäsit?
Tuliko niitä alahiuksia eli tummaa nyt sitten liikaa kun kerta on läntti vaan päässä? vai laitoitko päällimäisiin hiukiinkin latvoihin tummaa? Onko sulla suora vai rikottu kampaus hiuksissa? (leikkaus siis)

Mä koitin kanssa joskus nuorempana tehdä ihan vaan pari tyylikästä tummanruskeaa raitaa ihan blondiin tukkaan ja niinhän siinä kävi, että se väri levis ja lopputulemana piti värjätä koko pää tummanruskeaksi...eikä ollut hyvä. Kampaaja sitten poisteli värit. :whistle:

Aika vaikeita noi moniväri-värjäykset tehdä itse.... B)

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
eikä, siis miten siä siitä ohimon kohdalta sen jakauksen teit? :D

Mulla kun just on suora tää tukka niin en sen takia sitä väriä tohon päälle niin paljon ajatellu, se musta ei olis edes näkyny sieltä alta. En oikeestaan edes tiedä miten tästä nyt tämmönen tuli. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä nainen ,miks et mee suosiolla kampaajalle...

Ois pitäny mennä juu, ajattelin säästää ja tehdä ite. :whistle:

niinpä.. mut yleensä sit tuleekin aljon kalliimmaks kun ensin ostaa itte värit ja meneekin vituiks ja sit pitää mennä kampaajalle...

eli mitä me tästä opimme....

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
eikä, siis miten siä siitä ohimon kohdalta sen jakauksen teit? :D

Mulla kun just on suora tää tukka niin en sen takia sitä väriä tohon päälle niin paljon ajatellu, se musta ei olis edes näkyny sieltä alta. En oikeestaan edes tiedä miten tästä nyt tämmönen tuli. :laugh:

laita pliis kuvaa meille

Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
Noin mäkin oon kyllä tehny ja ihan hyvin onnistunu. Mä en ehkä ihan ymmärtäny mutta miten se meni pilalle? Miten se olis sit pitäny laittaa?

Tän näköstä päätä en ole vielä kenelläkään nähny et joku mulla meni vikaan, en vaan tiedä mikä. Ajattelin että se tasasesti tuohon tulee päälle toi punanen mutta nyt mulla on vaan läntti keskellä päätä :whistle:

No voi dämn, kuis se nyt sillälailla... :(
Millä sitten lopulta värjäsit?
Tuliko niitä alahiuksia eli tummaa nyt sitten liikaa kun kerta on läntti vaan päässä? vai laitoitko päällimäisiin hiukiinkin latvoihin tummaa? Onko sulla suora vai rikottu kampaus hiuksissa? (leikkaus siis)

Mulla on suora niin ajattelin että ei sitä punasta paksustii voi laittaa muuten se musta ei edes näy. Minä en nyt itekään tiedä miten tää näin tuli ja mitä mokasin.
Naurattaa ihan kun peiliin kurkkaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
ensin ois kandenu värjätä mustalla se alaosa ja kun se on vaikuttanu ja oot pessy pois niin laittanu punasen... vink vink

:saint: :hug:

Näin tein.

sitten en tiiä missä menny vikaan koska ainut miten voi mennä ni on että ne värit sekottuu jos laittaa samaan aikaan...

toki tämäkin tapa onnistuu mutta silloin tumma pitää suojata esim foliolla tai kelmulla....mutta huuhtominen silloin vaikeampaa.

mulla ei oo ollu koskaan ongelmia kun olen tuolla ekalla tavalla tehny ja taas pitäis kohta värjätä että sais vaihtelua