V
vieras
Vieras
Eilen tein positiivisen testin mut nyt on sitte mielessä kaikenlaista ku ultra on vasta kolmen viikon päästä.. Jos se onkin tuulimuna, onko tuulimunassa jotenki erilaisia oireita ku tuntuu ettei mulla oo mitää oireita, väsyttää vaan. Esikoista oottaessa oli enemmän. Ja sitte mies sano että onko ne testit nii luotettavia, ja luin testin ohjeesta että joissakin tapauksissa voi tulla virheellinen plussa. Mutta ei mainittu mitä ne sellaiset tapaukset voi olla. Enpä kyllä esikoistakaan oottaessa tehny ku sen yhen ainoan plussatestin...
Olin eilen jo suurinpiirtein miettimässä nimiä ku niitä on nii kiva miettiä mutta täytyy varmaa nyt elellä ihan hissunkissun se kolme viikkoa ni tietää onko siellä asukasta vai ei.. Ei jaksais oottaa, haluaisin toitottaa jo koko suvulle että kakkonen on tulossa!
Olin eilen jo suurinpiirtein miettimässä nimiä ku niitä on nii kiva miettiä mutta täytyy varmaa nyt elellä ihan hissunkissun se kolme viikkoa ni tietää onko siellä asukasta vai ei.. Ei jaksais oottaa, haluaisin toitottaa jo koko suvulle että kakkonen on tulossa!