Tää oli paras puhelinsoitto aikoihin!! :D

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Täti soitti jostain Plus Tv:n paketista. Jonka mä saan ilmaiseksi itselleni kuukaudeksi. No, olin jo ottamassa kiitollisena... Kunnes tuli ilmi, että se maksaakin 10e avausmaksun ja jatkuu sopimuksena sitten kun se 30 päivää on mennyt :D Että ilmainen.

No sitten mä olin että voin mä sen silti kai ottaa... Ja täti sanoi että sullahan on antennitalous. Mä olin että ei, ei mulla ole. Vaan kaapeli.
"mimmosessa asunnossa asut?"
'rivitalossa'
"kyllä rivitaloissa on aina antenni"
'joo, mutta kyllä mulla on kaapeli'
"*naurua* ei rivitaloissa ole kaapelia"
'mulla tulee jumaliste nettikin kaapelin kautta'
"*hiljaisuus* voitko selvittää tämän, jos so-so-soitan myöhemmin?"
'toki'

...eikä ole tädistä kuulunut, ainakaan vielä :D Ja edelleen mun laajakaistani tulee kaapelin kautta...

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
:D
Vitsit mua ärsyttää noi kaikki puhelinmyyjät,mulla onkin keino millä ne ei enää soittele toista kertaa :whistle: :saint:

Mulla on ESTO, mutta toi ei kai pitänyt itseään MYYJÄNÄ, koska sehän halusi tarjota mulle ILMAISEKSI (melkein :D ) ton paketin :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Vitsit mua ärsyttää noi kaikki puhelinmyyjät,mulla onkin keino millä ne ei enää soittele toista kertaa :whistle: :saint:

KERRO SE HETI! :wave: :wave:

No,mä olen itse ex-puhelinmyyjä :saint:

Valehtelen että olen vieläkin siinä ammatissa tai joskus sanon että esim. siskoni kautta saan lehdet ja puhelu loppuu lyhyeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:

mulla kans :wave: :D ja myös se että ootko haminasta :whistle: :saint:

Oon,taidetaan ehkä tunteakkin :saint:

Mistäköhän tuo nainen on saanut sellaisen käsityksen ettei rivarissa vois olla kaapelia??? Mulle soitettiin muuten samasta asiasta ja se kaveri kyllä aloitti kysymällä että onko kaapeli vai antenni. Ja kun kerroin että kaapeli, niin hän asiallisesti kiitti ajastani ja lopetti puhelun.

Nuo suoramarkkinointiestot purkautuu heti jos osallistuu esim. netissä tai kaupassa johonkin arvontaan, koska siinä luovuttaa taas tietonsa suoramarkkinointitarkoituksiin.
Ja sitten on taas numero rekistereissä ja alkaa soittoja tulla...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
On muuten kavereiden taloudessaki kaapeli ja rivarissa asuvat, kumma ei ei ton vertaa sit o kukaan tätsylle kertonu

Jep. Ja se, että se nauroi mulle päin naamaa (no, korvaa) kun sanoin että mulla ON kaapeli :o :xmas:

se tais olla diplomi-inssi koulutukseltaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:

mulla kans :wave: :D ja myös se että ootko haminasta :whistle: :saint:

Oon,taidetaan ehkä tunteakkin :saint:

kaikki aina tunnistaa mut mut mä en ketään B) sulla ei kyllä tainnu profiilissa olla mitään paljastavaa niinku mulla :D

Soittikohan sama täti mulle.. ? :whistle:

Hirveellä vauhilla alko selittämään asiaansa, enkä saanu suunvuoroa. Koitin väliin saada sanottua, ettei meillä ole telkkaria. Täti jatko vaan. Sit jossakin välissä vissiin osittain meni perille ja tuli hiljasuus ja "TÄH?". :saint: "Mut tää on tosiaan ilmainen, eikö se kannata ottaa?" Nii'in, mutta kun meillä ei edelleenkään oo sitä telkkaria, et mitä me sillä tehtäis? :whistle: Niin, joo.. :D
No, lopulta ymmärsi tätikin asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:D mistähän se johtuu,että usein ne alottaa lauseen saat aivan ilmaiseksi ja sit hetken kuluttua saakin kuulla hinnan :whistle: No,mulla on esto,joten harvemmin puheluita tuleekaan..

Niinpä :D Joo, toi oli niin hyvää hyvyyttään tarjoamassa mulle tota ILMAISEKSI... Siis ilmaiseksi muuten, kunhan kympin maksaa ensin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mistäköhän tuo nainen on saanut sellaisen käsityksen ettei rivarissa vois olla kaapelia??? Mulle soitettiin muuten samasta asiasta ja se kaveri kyllä aloitti kysymällä että onko kaapeli vai antenni. Ja kun kerroin että kaapeli, niin hän asiallisesti kiitti ajastani ja lopetti puhelun.

En tiedä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estoista:
Nuo suoramarkkinointiestot purkautuu heti jos osallistuu esim. netissä tai kaupassa johonkin arvontaan, koska siinä luovuttaa taas tietonsa suoramarkkinointitarkoituksiin.
Ja sitten on taas numero rekistereissä ja alkaa soittoja tulla...

Hyvä tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Soittikohan sama täti mulle.. ? :whistle:

Hirveellä vauhilla alko selittämään asiaansa, enkä saanu suunvuoroa. Koitin väliin saada sanottua, ettei meillä ole telkkaria. Täti jatko vaan. Sit jossakin välissä vissiin osittain meni perille ja tuli hiljasuus ja "TÄH?". :saint: "Mut tää on tosiaan ilmainen, eikö se kannata ottaa?" Nii'in, mutta kun meillä ei edelleenkään oo sitä telkkaria, et mitä me sillä tehtäis? :whistle: Niin, joo.. :D
No, lopulta ymmärsi tätikin asian.

:laugh: :laugh: Sama varmaan.
Kai sille nyt valkeni toi kaapelijutun mahdollisuuskin, koska se ei enää soittanut :D

Yhteistyössä