Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Mulla on profiilissa kuva tuolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mitä tää tarkottaa tuossa ohjelmassa My photo should not be available to the public ??? Laitetaanko siihen rasti vai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Mulla on profiilissa kuva tuolta![]()
Sulla näkyy olevan joka paikassa tuolta kuvia, oikeesti jo mautonta! :x
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mitä tää tarkottaa tuossa ohjelmassa My photo should not be available to the public ??? Laitetaanko siihen rasti vai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukan ä:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mitä tää tarkottaa tuossa ohjelmassa My photo should not be available to the public ??? Laitetaanko siihen rasti vai ei?
Rasti jos et haluu et kaikki näkee sun kuvat! Mä sit unohdin rastittaa et ny koko maailma näkee mut tuhmana joulupukkina ja marilyninä![]()
toivottavasti tutut ei tunnista
![]()