Tää on ihan kamalaa...;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen

Vieras
Uskomatonta... kuulin tässä eilen illalla miehen serkulta erään asian..
sillon kun olen odottanut lasta, ja ollut pois paikkakunnalta oli mies ja sen naispuoleinen serkku ollut istumassa iltaa ja kaikki oli johtanut siihen että olivat alkaneet ehdottelemaan toisilleen seksiä!!!
Herrajumala sentään!!!
Ei kai ne ollu sitte mitään tehny, mutta on tää jotain sellasta mitä en vo tajuta... mitä hittoa mun pitäis tehdä ja ajatella...

oho, ymmärrän hyvin että sulla on paha mieli. itse olisin varmasti raivoissani!
mutta jos asiat on jääneet puheiden tasolle eikä mitään ole tapahtunut pitäisi asia vaan keskustella pois päiväjärjestyksestä.

Selväähän se on että avioliiton aikana tulee tilaisuuksia ja mielitekoja pettää, mutta se jättääkö tilaisuudet käyttämättä mun mielestä merkitsee.

Aika outoa silti että oman serkkunsa kanssa noin intiimejä keskustelee..

Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
oho, ymmärrän hyvin että sulla on paha mieli. itse olisin varmasti raivoissani!
mutta jos asiat on jääneet puheiden tasolle eikä mitään ole tapahtunut pitäisi asia vaan keskustella pois päiväjärjestyksestä.

Selväähän se on että avioliiton aikana tulee tilaisuuksia ja mielitekoja pettää, mutta se jättääkö tilaisuudet käyttämättä mun mielestä merkitsee.

Aika outoa silti että oman serkkunsa kanssa noin intiimejä keskustelee..

en oikeen osaa ees sisäistää kunnolla koko asiaa... siis sairastahan tuommonen minun mielestä on. paremmin sulattasin asian jos olis ollu joku tuiki tuntematon ja sitä polkenukkin...
en oo osannu kuin kysellä vaan että MIKSI!!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
Ihan ensiksi otat asian miehen kanssa puheeksi.
Asioilla on aina kaksi puolta.. ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan ;)

Juu ja kumpaakaan osapuolta ei kannata sokeesti uskoa.

siis molemmat on se mulle tunnustanu. eikä tarinat poikennu toisistaan millään tapaa..

Yhteistyössä