tää on ihan naurettavaa... miten voi tulla tällasia fiiliksiä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähään tyytynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähään tyytynyt

Vieras
mun miehen lapsuudenystävä asuu nykyään ulkomailla ja nähdään 2-3 vuoden välein. välissä pidetään yhteyttä puhelimitse ja skypellä.

no, nyt hän tuli 3 vuoden tauon jälkeen suomeen ja meille kolmeksi päiväksi.
ja mä voisin kuolla, oikeesti. meinaan onnesta!!

tää miehen kaveri on tänään oikeesti imuroinut meillä, sytytteli kynttilöitä ja nyt tekee makaronilaatikkoa :o

oikeesti, onko tollasia miehiä... mä oon ihan mykkänä, musta tuntuu ihan oikeesti aivan omituiselta että kuuluu imurin ääni ja minä makaan sohvalla. tai että keittiössä tapahtuu jotain vaikka mä oon koneella. oon ihan et WOW...

ei varmaan tarvii ees mainita, että mun mies ei tee kotitöitä........... mutta täytyy myöntää, että on se vähän nolon näkösenä kun kaveri tekee iloisin mielin ja oma-aloitteisesti kaikkee mitä ite välttelee viimeseen asti..... katotaan tuleeko tästä keskustelua kun kaveri on lähteny... mun puolesta vois jäädä :D

en halua pilta iloasi mutta mà mieluummin juttelisen sen miehen kanssa ja kyselisin kaikkea jànnàà sen elàmàstà ulkomailla, kun ettà makaisin sohvalla kuuntelemassa imurin ààntà ja nuuhkimassa lihamakaroonolaatikon tuoksua. kolme pàivàà on vàhàn

Ja tekeeköhän tuo oikeasti sitä hommaa muutoin kuin vieraillessa ;)

Meidän iso poikakin aina täällä ollessaa imuroi ja laittelee tiskejä jne, äitinsä kotona ei todellakaan tätä tee ja oma huonekkin on pommin jäljiltä.
Ei siinä, ilolla annan täällä huseerata, varsinkin kun itse sanoo, että tuntuu tyhmältä vaan istua kun voi olla hyödyksikin :heart: Ihana pojan puolikas mulla :)

[QUOTE="Mamma italiana";23187488]en halua pilta iloasi mutta mà mieluummin juttelisen sen miehen kanssa ja kyselisin kaikkea jànnàà sen elàmàstà ulkomailla, kun ettà makaisin sohvalla kuuntelemassa imurin ààntà ja nuuhkimassa lihamakaroonolaatikon tuoksua. kolme pàivàà on vàhàn[/QUOTE]

Mulle tuli vähän sama mieleen... :/

joku sanoi mun miestä laiskaksi.. joo, on se varmaan sitäkin, mutta on yrittäjä ja tekee ympäripyöreetä päivää.. mä oon "normiduunari" niin kotityöt on vähän niinkun mun heiniä olosuhteiden pakosta.

ja niille jotka luulee, että mä koko aika makaan sohvalla, niin en todellakaan :D :D :D
hyvänenaika sentään :D

sillä hetkellä makasin kun tää imurointi tapahtui... :D
ja tää kaveri tuntee meidät ja meidän tavat kyllä oikein hyvin, minä en ole pyytänyt mitään tekemään vaan hän haluaa.... :) eikä se sitä tarkota et mä orjuutan sitä täällä kolme päivää ja kaivelen ite napaani :D :D on tässä kuulumisiakin vaihdettu.

ja kyllä, olen nyt koneella enkä viihdytä mieheni ystävää koska he lähtivät käymään paikallisessa tapaamassa tuttuja... :D

Yhteistyössä