A
a
Vieras
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, hain montaa eri työpaikkaa jossa ei tarvitsisi olla asiakaspalvelussa. Lisäksi hain yhtä paikkaa joka olisi kassatyöskentelyä. No nyt olin tuossa paikassa haastattelussa ja nyt tavallaan pelottaa, että mitä jos saan sen :/ Toinen puoli musta haluaa sen työn, jos se auttaisi tähän sos. tilanteiden pelkoon. Toinen puoli taas toivoo, että en sinne pääsisi. Tämä on ihan typerää :ashamed:
Paikka on miesvaltainen ja sekin ahdistaa. En jotenkin osaa enää olla miesten kanssa tekemisissä, exäni petti minua monta kertaa ja sen jälkeen on jäänyt "kammo" miehiä kohtaan.
Tiedän, tämä on typerää eikä moni varmaan ymmärrä. Mun on pakko vaan saada töitä kesäksi. Eli tuonne olisi pakko mennä jos sen paikan saan.
Sanokaa mulle jotain rohkaisevaa, ahdistaa :ashamed:
Hitto kun sais tämän pään vaihtoon :kieh:
Paikka on miesvaltainen ja sekin ahdistaa. En jotenkin osaa enää olla miesten kanssa tekemisissä, exäni petti minua monta kertaa ja sen jälkeen on jäänyt "kammo" miehiä kohtaan.
Tiedän, tämä on typerää eikä moni varmaan ymmärrä. Mun on pakko vaan saada töitä kesäksi. Eli tuonne olisi pakko mennä jos sen paikan saan.
Sanokaa mulle jotain rohkaisevaa, ahdistaa :ashamed:
Hitto kun sais tämän pään vaihtoon :kieh: