Tää on ihan sairasta, mutta toivon vähän että en saisi hakemaani kesätyötä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, hain montaa eri työpaikkaa jossa ei tarvitsisi olla asiakaspalvelussa. Lisäksi hain yhtä paikkaa joka olisi kassatyöskentelyä. No nyt olin tuossa paikassa haastattelussa ja nyt tavallaan pelottaa, että mitä jos saan sen :/ Toinen puoli musta haluaa sen työn, jos se auttaisi tähän sos. tilanteiden pelkoon. Toinen puoli taas toivoo, että en sinne pääsisi. Tämä on ihan typerää :ashamed:

Paikka on miesvaltainen ja sekin ahdistaa. En jotenkin osaa enää olla miesten kanssa tekemisissä, exäni petti minua monta kertaa ja sen jälkeen on jäänyt "kammo" miehiä kohtaan.

Tiedän, tämä on typerää eikä moni varmaan ymmärrä. Mun on pakko vaan saada töitä kesäksi. Eli tuonne olisi pakko mennä jos sen paikan saan.
Sanokaa mulle jotain rohkaisevaa, ahdistaa :ashamed:

Hitto kun sais tämän pään vaihtoon :kieh:

Tuo on varmasti totta, että pitäisi miesten kanssa olla tekemisissä. Koulussa olenkin jonkun verran, mutta se tuntuu aika pahalta :ashamed: Voin miettiä jotain sanomisiani vielä monta viikkoa jälkeenpäin. Olen huomannut, että pelkään myös katsoa ihmisiä silmiin, tuota ei ennen ole ollut...

Minä tiedän tuon pelon, koska itse olen kärsinyt siitä ja edelleen hieman. Niinkuin itsekin jo totesit, siihen auttaa vaan se, että koet niitä tilanteita, eli kun tutustut näihin ehkä tuleviin työkavereihisi paremmin, pikkuhiljaa se vuorovaikutus tulee luonnollisemmaksi. Aluksi tuntuukin hankalalta, mutta elä luovuta, vaikka jännittääkin!! :) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tai sitten pahenee vaan.

Tätä pelkään. Ja voi sitä stressin määrää jos sen työn saan. En varmaan nuku koko kesänä kun pitää miettiä joka yö omia sanomisiaan...

Noh ei auta muuta kuin odottaa soittoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tai sitten pahenee vaan.

Tätä pelkään. Ja voi sitä stressin määrää jos sen työn saan. En varmaan nuku koko kesänä kun pitää miettiä joka yö omia sanomisiaan...

Noh ei auta muuta kuin odottaa soittoa...

Miksi et hae apua?

Ei se apu ympäristöä miksikään muuta.

No, siis, jos ne sut valitsee sinne töihin, niin silloinhan ne on sitä mieltä, että sä oot siinä hommassa oikein hyvä! Eli reippaasti vaan, sä osaat sen homman ja olen vielä oikein hyväkin siinä!

Yhteistyössä