Tää on jo jotain rasismia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä

Vieras
Tosissaan välillä tympäsee edes kirjoittaa tänne mitään, kun ei saa minkäänlaista keskustelua aikaiseksi.
Se on jännä, että mä tänne vuodatan kauheena omia juttujani ja kukaan ei välitä pätkääkään. Mutta auta armias kun joku mamma, joka viettää 24/7 aikansa palstalla, kirjoittaa siitä että pitäis pyykätä mutta ei jaksa, niin johan siitä ketjusta tulee kahden sivun mittainen.
Itse olen siis rekisteröitynyt tänne, omaan jonkun 400 viestiä, eli olen täällä "nobody". Harmaanakin kirjoittamani jutut saavat enemmän huomiota.
Että näin kivasti tänne pääsee sisään, johan olen täällä vuoden heilunut :/ Eli täytyykö mun lopettaa palstailu, jatkaa yksin kirjoittelua, vai alkaa viettää kaikki päivät plussalla, että munkin kirjoituksiin saa vastauksia?

:hug: ei munkaan alotuksiin tuu kauheesti vastauksia,ikinä edes kahta sivua..mut hei,mulla on se oikee elämäkin..mä ainakin vastaan aina,jos on semmonen alotus,mihin mulla on jotain sanottavaa tai kommentoitavaa..sanoisinko,että useimmin mun alotukset tippuu ilman vastausta melko pian kuin,että niihin vastauksia tulee..

äläs nyt.ei munkaan harvat alotukset oo mitään huippu suosiota keränny...ehkä se on vaan helpompi hypätä jonkun tunnetumman keskusteluihin kun tietää tyypistä jo vähän taustaakin?tai jotain....

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:hug: ei munkaan alotuksiin tuu kauheesti vastauksia,ikinä edes kahta sivua..mut hei,mulla on se oikee elämäkin..mä ainakin vastaan aina,jos on semmonen alotus,mihin mulla on jotain sanottavaa tai kommentoitavaa..sanoisinko,että useimmin mun alotukset tippuu ilman vastausta melko pian kuin,että niihin vastauksia tulee..

Näin täälläkin :)

Ap.lle voin lohdutukseksi sanoa, että mustana olen kirjoitellut tänne jo alun toista tuhatta kertaa, mutta olen kyllä huomannut saman kuin sinä. Vakkari tunnukset jotka tuntuvat olevan täällä aina, kun itse silloin tällöin käy, saavat aikaan tosiaan pitkät ketjut aiheesta kuin aiheesta. Omiin aloituksiini ei vastauksia juurikaan satele, vaikka minkälaisen otsikon laittaisi alulle.
Johtunee ehkä siitäkin, ettei mulla ole tarvetta täällä provoilla, vaan välillä keskustella anonyymisti asioista.

Yhteistyössä