Tää on jotain ihan kamalaa.. :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaunisRuma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KaunisRuma

Vieras
Mikä siinä on että tuntee itsensä todella rumaksi ja lihavaksi vaikka saa päivittäin kuulla ihmisten mielipiteitä siitä että on todella kaunis ja ihan normaalivartaloinen? En todellakaan jaksais tuntea itseäni niin hirvittävän huonoksi, mutta silti se ote saa mut aina käsiinsä. :( Tää on ihan kamalaa ja mä en jaksa tätä enää!

Mä oon tuntenu itseni koko ikäni rumaks, vaikka oon usein saanut kuulla päinvastaista palautetta.... Lihavaks en itseäni tunne, mutta joskus kun katson itsestäni otettuja valokuvia mietin tosissani miten kehtaan liikkua julkisilla paikoilla...... Mutta mä oon alkanu päästä tästä rumudestani yli.... tälläkin pärställä on pärjätty...ja ei muutostakaan oo näkyvissä.... Oon myös oppinut hyväksymään sen, että oon oikeesti muuten ihan kaunis, mutta ihoni on kamalan huono ajoittain....

Miten joku voi päivittäin kuulla useilta ihmisiltä olevansa todella kaunis ja normaalivartaloinen? Missäs niitä kehuja kuulet?
Ehkä sinulla on mieli kieroutunut juuri sen takia, jos sinun ulkonäköä jatkuvasti kommentoidaan . . .

Yhteistyössä