Tää on kyllä paha, kehtaanko edes kirjoittaa asiasta...? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Aika paha :whistle: , mutta kiitos kun jaoit tämänkin tiedon meille :wave: . sain nimittäin juuri tietää erään asian, joka potuttaa niin perkuleesti että tekin mieli tyhjentää pari siideriä kurkusta alas |O |O |O Sori, meni ohi aiheen, mutta minun on vielä ihmeteltävä että voiko vitutukseen kuolla? |O Kiitos ja hei.

Hei, hei.....vitutukseen ei voi kuolla mutta se karaisee.
Kenties hain vähän lohdutusta kohtalonsisarien muodossa, mutta ei kai kukaan muu uskalla tällaista tunnustaa???

:ashamed:

Siis ei, ei, ei, nyt tuli ihan väärinkäsitys :o :ashamed: . Siis tuo sinun tunnustus oli hauska, mutta sain itse tietää samaan aikaan TOISEN MUUN JUTUN, joka siis aiheutti tämän minun purkaukseni :ashamed: . Sori, olin niin sekaisin etten näköjään osannut edes kirjoittaa asiaa ensimmäisellä kerralla oikein.. Menen nurkkaan häpeämään :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

joo, sama täällä, muutama hajakarva ollu jo teinistä asti..:( no, onneksi vaan muutama, ja lähtee nyppimällä. ei sentään vielä ole harmaita.. toistaiseksi!

Ei tätä kehtaa tunnustaa kuin harmaana: sektion vuoksi ajettiin puolet karvoista, siis navasta katsoen. No, ne loputhan innostuivat huis hilvataan ja kasvoivat - valehtelematta - 15 senttisiksi!!! Vieläkin (nelisen vuotta myöhemmin) ne tahtovat kasvaa, mutta eipä iitten enää anneta...

Alkuperäinen kirjoittaja no voi et:
siis eikös ole ihan normaalia että tisuihin kasvaa karvoja. kyllä mulle 30 ikävuodesta lähtien on pukannut karvoja rintoihin. kaulassakin kasvaa hius, tai se kasvais varmana ihan tosi pitkäksi jos en sitä pois nyppäis. nenäkarvatkin kasvaa. mutta mitäpä siitä, kyllä ne pois saa hoidettua. mä olen aika karvainen yksilö. on se kumma että naiset pitäis olla sileitä ja karvattomia, mutta tukka pitäis sitten olla paksu. ja jos omaa paksut hiukset niin yleensä karvankasvu on myös sen mukanen.

Mä oon kai karvasempi ku mun mies.. tai ainaki olisin jos en niitä nyppis.. tisuista ja muualta.. minkäs sitä geeneilleen voi :p paksut hiukset voi olla merkki siitä et on "muutenki karvanen" tai sit se et on tummat hiukset.. jokainen eläköön karvoineen tai ilman =)

Mulla on ollut viikset murrosikäisestä lähtien (olen nainen). Tai olisi viikset ellen nyppisi niitä pois. Aloin poistaa niitä kun pojat yläasteella nauroivat.

Olen nyt 40 v. ja noin 10 vuotta olen nyppinyt kasvoistani erinäisiä karvoja. Äidilläni kasvoi ihan reippaasti pieni parta jota hän poisti enemmän tai vähemmän.

Säärikarvoitus on ollut runsasta ja rintojen ympärillä ois 5 cm karvat ellen nyppisi niitä.

Lisään vielä, että minua on aina tituleerattu rotunaiseksi ja jopa kaunottareksi. On kysytty, että olenko malli. Kaikesta huolimatta.

Mulla kasvaa aina toiseen tissiin 1 ja toiseen 2 karvaa :D. Ja esikoista oottaessa kasvoi mahaan navan alapuolelle muutama karva, mutta enää niitä ei ole näkynyt. Mun raskaana oleva kaveri just nauro, kun sen mies on aika karvaton, mutta tää mun kaveri taas karvanen, että jos tulee poika niin se on sit isänsä suvun ainoa jolla kasvaa karvoja ja neki on peritty äidiltä :D

mulla kasvaa oikeaan rintaan yksi itsepäinen musta karva :snotty: ja leukaan kaksi :o odotan innolla miten paljon niitä on sitten mummona.. ajelen varmaan naamaa sillä epilaattorilla :laugh:

Kohta nelikymppinen kuuden äiti ilmottautuu kerhoon!Mulla aina raskausaikana kasvaa karvoja NAAMAAN!!!!!siis että joudun kosmetologilla käymään!Toi tutkittiin sairaalassa ja mulla jotain vikaa lisämunuaiskuoren toiminnassa(hormoonit)että mun kroppa käsittää ton raskauden äärimmäisenä rasitustilana ja alkaa tuottaan mieshormooneja!!!EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI:olen siis tummahiuksinen joten ne helvatan karvatkin on MUSTIA!!!
Viime viikolla kosmetologille nauroin,että miten käy kun olen vanhainkodissa ja noi hormoonit vanhemmiten sekoo ja monille karvattomille naisillekkin alkaa vanhemmiten kasvaa jos mitä naamassa ja kun iho on sellasta LÖYSÄÄ niin se raasu kosmetologi saa mennä vahapoistossa toiseen huoneeseen asti,ku meikäläisen iho vaan kestää ja kestää ja venyy ja venyy!!!=)

Täällä myös apinanainen. Viiksiä ajelen ja partanikin taitaa olla tuuheampi kuin miehelläni. Vatsaan, rintoihin ja jopa takareisiin kasvaa karvaa. Takareisissä on oikein järkyttävää paksua karvaa, kuin osa tussusta olis muuttanut sinne =) . Kulmakarvat alkais hiusrajasta jos antaisin kasvaa ja...mitäs vielä...jalkapöydät, varpaat,sormet ja kämmenselät on karvaiset. Niin ja leuassa pieni luomi josta kasvaa karva.

Hui, kuvauksen perusteella olen siis hormoonihirviö naispainonnostaja :D

:wave: varaan paikan kans sinne samaan vanhainkotiin... mulla kasvaa nännipihojen ympärillä sitkeitä paksuja tummia karvoja, joskus niitä yritin nyppiä mutta tiukassa ovat :headwall: kipukynnys tuli vastaan ennen kuin ensimmäinenkään irtosi :ashamed:

Naurakaa vaan, mut ei tää asia oikeastaan mua häiritse lainkaan. Ehkä sit kun mies meinaa niihin tukehtua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Täällä myös apinanainen. Viiksiä ajelen ja partanikin taitaa olla tuuheampi kuin miehelläni. Vatsaan, rintoihin ja jopa takareisiin kasvaa karvaa. Takareisissä on oikein järkyttävää paksua karvaa, kuin osa tussusta olis muuttanut sinne =) . Kulmakarvat alkais hiusrajasta jos antaisin kasvaa ja...mitäs vielä...jalkapöydät, varpaat,sormet ja kämmenselät on karvaiset. Niin ja leuassa pieni luomi josta kasvaa karva.

Ootko varma ettet ole itäsaksalaista atleettisukua

:whistle:

Onneksi mulla on vaan alapään karvat villiintyneet pitkin reisiä :ashamed:

Täältäkin löytyy karvoja leuasta poskista ja rinnoissakin jokusia. Harmaata ei vielä ole, mutta eiköhän ikä tee tehtävänsä. Olen aatellut kysyä kesätöitä sirkus finlandiasta, nähtävyys sekin.....maailman karvaisin nainen. Lähdetkö messiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Ootko varma ettet ole itäsaksalaista atleettisukua

:whistle:

Onneksi mulla on vaan alapään karvat villiintyneet pitkin reisiä :ashamed:

Juu mulla on sellainen kumea ääni ja kovasti silti yritän vakuuttaa olevani Barbie :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Aika paha :whistle: , mutta kiitos kun jaoit tämänkin tiedon meille :wave: . sain nimittäin juuri tietää erään asian, joka potuttaa niin perkuleesti että tekin mieli tyhjentää pari siideriä kurkusta alas |O |O |O Sori, meni ohi aiheen, mutta minun on vielä ihmeteltävä että voiko vitutukseen kuolla? |O Kiitos ja hei.

Hei, hei.....vitutukseen ei voi kuolla mutta se karaisee.
Kenties hain vähän lohdutusta kohtalonsisarien muodossa, mutta ei kai kukaan muu uskalla tällaista tunnustaa???

:ashamed:

Mä tunnustan., mulla kasvaa yksi karva toisessa rinnassa, joka varmaan kasvaisi varpaisiin asti, jos en nyppäisisi sitä välillä pois.. :D

johan oli ketjunalussa ilkei kommentei,piru teitä.Lohdutan ap se normaalia vanhetessa että voi nänninpihalla esiintyä muutama karva mutta ne ei kasva,hormonaalista juttua,nypi pisetillä niin ei vähään aikaan kasva.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
:laugh:
Mutta lohdutuksen sana. Jossain vaiheessa vanhenemista, lopettavat karvat kasvamasta ja monella tippuvat pois melkein kokonaan. Ainoastaan parta, nenä ja korvakarvat voivat rehottaa

Sitä odotellessa. Ja jos karvan pörssihinta on silloin tippumishetkellä korkea, niin musta tulee miljonääri =)

Yhteistyössä