Tää on niin inhottavaa...

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
Näin taas viime yönä painajaista siitä mun entisestä parhaasta kaverista,joka silloin pari vuotta sitten alkoi seurustelemaan lasteni isän kanssa.odotin kuopusta silloin.olen täällä siitä joskus kertonutkin...
se oli niin kamalaa aikaa....ahdistaa kun vieläkin se tapahtunut pyörii mielessä ja jopa unissa...
Nyt vain näin sellaista unta että nykyinen mieheni meni yhteen sen kanssa..... :/

Milloinkohan se asia poistuu mielestä?ei varmaan koskaan kokonaan mutta kun edes silleen ettei näin usein pyörisi mielessäni....ja unissa...

pystyn hyvin kuvittelemaan sen tunteen... toi on aika kamala asia ja tuskin poistuu mielestä pitkään aikaan. mutta jonku päivä sä heräät ja huomaat nähnees unta jostain ihan muusta.vaikka ittestäs!

:hug:

Mä näen kanssa joskus sellaista unta, että mieheni ja hänen exä palaavat yhteen, tai että mieheeni ihastunut entinen hyvä ystäväni "saa" miehen pauloihinsa. Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Siihen ei auta kuin aika, ja luottamus toiseen.

Mulla erosta yli kolme vuotta ja aina vaan harvemmin näen unta exästä. Tosin ne unet on sitten aina sellaisia, että oltais menty taas yhteen vaikka todellisuudessa kummallakin jo uusi, onnellinen parisuhde ja välit exän kanssa hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Mä näen kanssa joskus sellaista unta, että mieheni ja hänen exä palaavat yhteen, tai että mieheeni ihastunut entinen hyvä ystäväni "saa" miehen pauloihinsa. Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Siihen ei auta kuin aika, ja luottamus toiseen.

näinhän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Näin taas viime yönä painajaista siitä mun entisestä parhaasta kaverista,joka silloin pari vuotta sitten alkoi seurustelemaan lasteni isän kanssa.odotin kuopusta silloin.olen täällä siitä joskus kertonutkin...
se oli niin kamalaa aikaa....ahdistaa kun vieläkin se tapahtunut pyörii mielessä ja jopa unissa...
Nyt vain näin sellaista unta että nykyinen mieheni meni yhteen sen kanssa..... :/

Milloinkohan se asia poistuu mielestä?ei varmaan koskaan kokonaan mutta kun edes silleen ettei näin usein pyörisi mielessäni....ja unissa...

:hug: Varmasti tosi ahdistavaa. itse odotan nyt toista lasta, yksin ja olis kamala aatella että ex jonkun ystäväni kans alkaisi seurustelemaan.

Toivottavasti häipyy tuollaset mielestäs. :heart:

ja viel, kyl mulla välis päässä pyörii ja tuntuu ahdistavalta ajatellakin että täällä odotan toista lasta ja lasten isää ei pätkääkään kiinnosta. Kuulin vähä aikaa sit että seurustelee naisen kans jolla lapsia, se ajatus kieltämättä satuttaa, toivotta´vasti en heitä joudu kohtaamaan. Muuten olen sinut tän tilanteen kans, ex on niin monenmoista harmia mulle aiheuttanut etten takas ottais, mut pahalt tuntuu että toisen naisen lapsia hän hoitaa, tää meidän toinen ei kiinnosta pätkääkään:(

Yhteistyössä