Tää on niin kamalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vittu sanoisit asias suoraan etkä johtais keskusteluu siihen suuntaan et joutuu miettimään ootko ihan täys idiootti vai idiootti.

Kuka vitun idiootti lähtee hengailee noitten miesten kanssa? Mitä se likka luuli et kävis? Eikö hän ollut etukäteen tietoinen miten ilta etenisi?
Sama kuin kutsuisin itseni kannibaalin luokse "illalliselle" tai antaisin lapseni pedarin luokse hoitoon. Mitäköhän kävis, pitääkö olla raketti-insinööri, että tajuaisi tämän asian?

Hyi vittu mikä ihmispaska sä oot.

Jos oisin niinkin hirveä ihminen kuin sinä tai suvakit, niin toivoisimpa sulle pientä rikastusta.

Kuule mun mielestä tää porukka voi tulla suomeen kaasukammion kautta joten suvakiksi mua on turha sanoa.

Sitä en ymmärrä miksi haarat auki näitä kavereita kutsutaan kylään ja sit ihmetellään, kun raiskataan.

Kuule mun mielestä tää porukka voi tulla suomeen kaasukammion kautta joten suvakiksi mua on turha sanoa.

Sitä en ymmärrä miksi haarat auki näitä kavereita kutsutaan kylään ja sit ihmetellään, kun raiskataan.

Meeppä sanomaan sama uhrille.

Ja sanoin KUIN SINÄ TAI SUVAKIT.

Erotin teidät kaksi koska sun moraalis on vieläkin kaksnaamasempaa ku suviksilla.
Vaikken niitäkään tässä puolustele.

Meeppä sanomaan sama uhrille.

Ja sanoin KUIN SINÄ TAI SUVAKIT.

Erotin teidät kaksi koska sun moraalis on vieläkin kaksnaamasempaa ku suviksilla.
Vaikken niitäkään tässä puolustele.

Ja jos sulle toitetaan joka puolelta mitä nämä miehet tekee ja silti menet niiden luokse niin.... Eikö olisi vaan kannattanut jäädä kotiin.

Onko tällä nyt paljon eroa USA:n yliopistojen kampusraiskauksiin? Maanantaina tuli dokumenttiprojektissa TV 1:llä ohjelma klo 21-22.30. Ohjelma on katsottavissa Areenassa.

Loogista: suvakkilehmät ovat niitä, jotka ovat puutteessa ja puute sotkee terveen ajattelun. Mitä tästä voimme päätellä? Joko lisää kumikyrpiä naisille tai miehet aktiivisempaan kierrätykseen!

Yhteistyössä