tää on niin tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
varmaan kaks viikkoo kulunu kun kukaan muu kuin perheenjäsen on soittanu mulle :(
joo tiedän pitäis olla itsekin aktiivinen, mutta ei kai se oo oikein jos ystävyyssuhteet on vain mun varassa?
ainoat "juttukaverit" on siis oma perhe (illalla kun ovat kotona) ja kaupan kassat tai muut asiakaspalvelijat joiden on pakko jotain sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
varmaan kaks viikkoo kulunu kun kukaan muu kuin perheenjäsen on soittanu mulle :(
joo tiedän pitäis olla itsekin aktiivinen, mutta ei kai se oo oikein jos ystävyyssuhteet on vain mun varassa?
ainoat "juttukaverit" on siis oma perhe (illalla kun ovat kotona) ja kaupan kassat tai muut asiakaspalvelijat joiden on pakko jotain sanoo.
niin ja kun laitan viestiä esim. synttärionnitteluita, niin niihinkään ei tuu enää vastausta

minulla taitaa olla kuukausi kuin joku muu olisi soittanut.

et sä ole yksin *hali* eipä oo mullekkaan kukaan soittanu piiiitkääään aikaan, en ees muista millon. paitsi äitini. eipä tuota oikein muita juttukavereita ole kuin lapsi 1v :) ja mies... mut oon mä ihan onnellinen näinkin, oishan se tietty mukavempi ko ois välillä jotain muutaki juttuseuraa..

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

minulla taitaa olla kuukausi kuin joku muu olisi soittanut.

mä oon päivät yksin kotona, kukaan ei käy, ei soita. oma perhe on kotona aikasintaan klo 15 jälkeen (osa) lähtvät klo5.30 -8.00 välillä.
mulla ei siis ole juttuseuraa päiväsaikaan ollenkaan.
unohdan kohta miten ihmisten kanssa puhutaan ja seurustellaan sivistyneesti...

Yhteistyössä