Tää on nyt aika hankala tilanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
Pitäiskö mun alkaa vähitellen huolestua? Ollaan ukon kanssa laitettu eropaperit menemään 3 viikkoa sitten. Tähän saakka ollaan pystytty puhua asioista ihan ok ja ollaan oltu väleissä. Sunnuntaina lähti kahdeksi viikoksi jonnekin että saa ajatella asioita rauhassa. Eilisen aamun jälkeen ei ole kuulunu mitään. Ukko on aika rikki kun ei missään vaiheessa uskonu että olen eron kanssa tosissani. Pitäiskö huolestua vai antaako ukon olla? Tuntuu jotenki oudolta ku ei pidä mitään yhteyttä vaikka tämän kolmen viikon aikana on saattanu soittaa 2-3 kertaa päivässä.

Anna ukon olla, ja mietiskellä tilannetta. Jollet sitten itse ole tullut eron suhteen toisiin ajatuksiin? Jossain vaiheessa se yhdessäeläminen kuitenkin loppuu, kun erottu on.

En tosiaan halua jatkaa liittoa enää. mietin vain et olisko voinu tehdä itselleen jotain nyt ku ero on mennyt hänelle jakeluun. Mut ei kai sekään mun vikani olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
njää..ehkä se nauttii vapaudesta, onhan sillä oikeus jo siihen. Kukin suree tavallaan..ehkei hän halua olla nyt sun tavoitettavissa..tai jotain

näin mäkin ajattelin vielä eilen mutta nyt alkaa huoli nostaa päätään. meni kuitenki aika sekaisin ku tajusi etten suostu jatkaa liittoa. Haki kaksi viikkoa saikkua ja lähti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos nyt olis käyny niin kamalasti että se olis tosiaan tehny itelleen jotain niin voiko joku syyttää mua siitä? Ku mä sitä eroa halusin...

Aika hankala sitä on aikuisen ihmisen itsemurhaa estää, jos tosissaan on sen suhteen.
Jos parisuhde on huono, niin tuskin se siitä paremmaksi muuttuu, että jatketaan vain sen takia, että toinen uhkailee itsemurhalla.
*voimahali sulle*

Alkuperäinen kirjoittaja .:
jos nyt olis käyny niin kamalasti että se olis tosiaan tehny itelleen jotain niin voiko joku syyttää mua siitä? Ku mä sitä eroa halusin...

Aika hankala sitä on aikuisen ihmisen itsemurhaa estää, jos tosissaan on sen suhteen.
Jos parisuhde on huono, niin tuskin se siitä paremmaksi muuttuu, että jatketaan vain sen takia, että toinen uhkailee itsemurhalla.
*voimahali sulle*

Ei tosiaankaan kukaan voi sinua siitä syyttää äläkä itsekään ota syyllisyyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:

*voimahali sulle*

Yritän olla ottamatta. Oli vaan niin rajun näköistä katsottavaa kun ukko "luhistui" silmien edessä. Miksi ei ole aikaisemmin kuunnellut mua??? Olis pystytty välttää ero. ja nyt ku se on myöhäistä niin syytän itseäni kun en saanut sitä ymmärtään. ja vielä jos on tehnyt itelleen jotain niin... Ajattelin kyl eilen sitäkin että jos on jossain toisen akan luona mut ei saa sitä tunnustettua. Tämä ei haittaisi mua yhtään. mun tunteet on jo kuollu.

Jos se nimenomaan lähti kaheks viikoks jonnekin että saa ajatella asioita RAUHASSA, niin eiköhän se vähän niinkun kuulu asiaan ettei soittele sulle viis kertaa päivässä?

Se on ilmottanu että haluaa olla kaks viikkoo rauhassa ja ajatella, joten annapa sen nyt olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:

*voimahali sulle*

Yritän olla ottamatta. Oli vaan niin rajun näköistä katsottavaa kun ukko "luhistui" silmien edessä. Miksi ei ole aikaisemmin kuunnellut mua??? Olis pystytty välttää ero. ja nyt ku se on myöhäistä niin syytän itseäni kun en saanut sitä ymmärtään. ja vielä jos on tehnyt itelleen jotain niin... Ajattelin kyl eilen sitäkin että jos on jossain toisen akan luona mut ei saa sitä tunnustettua. Tämä ei haittaisi mua yhtään. mun tunteet on jo kuollu.

Musta tuntuu nyt että sä et osaa päästää irti, sun pitää saada tietää lähes päivittäin missä se on, sun pitää saada tietää onko se naisen luona, onko sillä naista, sun pitää saada tietää miksei se vastaa sun puheluihin...

Se on aikunen ihminen, ja on ilmottanu haluavansa olla pari viikkoa omine ajatuksineen. Anna sille mitä se haluaa, ja jatka eteenpäin, jos sulla kerran ei tunteitakaan ole. Musta tuntuu että sä vaan koitat tehä asiaa vaikeemmaksi sille, kun oot koko ajan yhteydessä, vaikka toinen haluaa rauhassa miettiä asiat selviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tunnetko ketään miehesi ystävää jota voisit pyytää soittamaan ja tarkistamaan että on kunnossa?

Mitä turhaa. olkoon nyt sitten rauhassa. Ettei vain tule kenellekään käsitystä että en osaa päästää irti...

Yhteistyössä