Tää on nyt ehkä uusavuton kysymys, mutta.. Paistetut broiskun hunajamarinoidut pihvit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Minä en voi sietää hunajamarinoituja pihvejä enkä suikaleita enkä mitään... Mies sit oli niitä ostanu ja paistanu ja nyt niitä pihvejä on kaks jääkaapissa.. Ja mullon karmee nälkä kun vasta kotiuduin, voinko mä huuhdella ne vedellä?!! Auttaakse mitään? :D Laittasin ne sit leivänpäälle ja aurajuustoo sikana päälle ja uuniin..... :D

Siis mies jo paistanut ne? Eipä se huuhtelu enää siinä vaiheessa auta, jos auttaa enempiä ennen paistamistakaan. Marinadin tarkoitus on imeytyä lihaan. Mä aina huuhtelen pihvit, jos satun jostain syystä noita marinoituja ostamaan, mutta ihan siksi että se marinadi palaa kamalan helposti.

No ei lihaa kyllä kuuluisi huuhdella, mutta teen itsekin joskus niin noille valmismarinoiduille broilereille kun se marinadi vaan on niin ällöä.

Eikä mun mielestä ole mennyt miksikään, maistuu vaan paremmalta kun ei ole sitä marinadia.
Mutta älä nyt mitään pitkään niitä liottele. :)

[QUOTE="vieras";28248632]No ei lihaa kyllä kuuluisi huuhdella, mutta teen itsekin joskus niin noille valmismarinoiduille broilereille kun se marinadi vaan on niin ällöä.

Eikä mun mielestä ole mennyt miksikään, maistuu vaan paremmalta kun ei ole sitä marinadia.
Mutta älä nyt mitään pitkään niitä liottele. :)[/QUOTE]

Otetaas pakkia, luin väärin. :D

Eli jos ne on jo paistettu, niin en lähtisi huuhtomaan.

Raakoja voi huuhtoa.

[QUOTE="vieras";28248640]Otetaas pakkia, luin väärin. :D

Eli jos ne on jo paistettu, niin en lähtisi huuhtomaan.

Raakoja voi huuhtoa.[/QUOTE]

Joo, Jumalan Tuomio varmaan lankeaa, jos huuhtelee :)

Huuhtele ap vaan, ja mausta mieleiseksesi !

Jos ne on jo paistettu, niin keksisin siihen jotain. Joku kastike, tai jotain aurajuustoa tms aika voimakasta kaveriksi. Eiköhän ne mene. Ei se kyllä mitään herkkua se kaupan hunajamarinadimössö ole. Mutta ai että, kun tekee oman hunajamarinadin, aivan ihanaa.

[QUOTE="eee";28248718]Raa'at voi hyvin huuhtoa vedellä. Mä aina pyyhin talouspaperilla enimmät marinadit pois ennen paistoa.[/QUOTE]

Nyt on kyse paistetuista. Kerro nyt vielä mitä tekisit raakamakkarasta

Yhteistyössä