Tää on nyt kertakaikkisen turhis, mutta pakko silti kertoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä nimittäin tunsin itseni tänään nätiksi :).

Jostain kumman syystä oon nyt vähän ollut kiinnostuneempi siitä miltä näytän, eli olen koittanut kulkea ihmismäisissä vaatteissa ja vähän ehostaakin.

Tänään jaksoin pikkuisen väkertää tukkaakin ja laittautua vähän enemmän. Kiskoinpa jopa korolliset kengät jalkaani kouluun mennessäni.

Ja PITKÄSTÄ aikaa tuntui että näytän ihan ihmiseltä :D.

Pitäiskö tästä siis päätellä että se laittautuminen ihan oikeesti vaikuttaa myös mielialaan?

kun laitoit viestiä, että tälläsit itsesi kun teille tuli putkmies? Eli kai sinulle on tärkeää ehostaa itseäsi ja saat siitä mielialaan nostetta tms.
Minulla ei tuo toimi samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
kun laitoit viestiä, että tälläsit itsesi kun teille tuli putkmies? Eli kai sinulle on tärkeää ehostaa itseäsi ja saat siitä mielialaan nostetta tms.

Hih, Turkilmas tälläytyy putkimiehelle.. :D

...ei mut tosissaan, mun mielestä se menee toisinpäin, kun tuntee näyttävänä hyvältä, jaksaa välillä tälläytyä. =)

Juu tälläsin tosiaan, mutta silloin se tuntui vaan nololta ja vastenmieliseltä. Hävetti ja teki mieli pestä maski pois.

Mutta "entisessä elämässäni", eli aikaa ennen tokaa raskautta (ja vielä välillä raskauden aikanakin) mä kyllä tykkäsin laittautua.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Sähän oot tosi kaunis :) kurkkasin profiiliin ja jestas että peikkis on kasvanu :O :O

Kiitos vaan :). Itsestä ei kyllä lainkaan tunnu siltä kun sitä näkee sen inhorealistisen todellisuuden. Kuvat on kuitenkin aina sangen armeliaita, etenkin tuo ihana tietokoneen epätarkka kamera :snotty: .

Peikkis on tosiaan kasvanut niin että itseäkin hirvittää. Hurjaa vauhtia siitä on tulossa taapero, vaikka äiti kuinka koittaa laittaa hanttiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:

...ei mut tosissaan, mun mielestä se menee toisinpäin, kun tuntee näyttävänä hyvältä, jaksaa välillä tälläytyä. =)

Mä ihan oikeesti tein niin :D :D :D. Siitä on nyt tovi kun putkimies tuli korjaamaan meidän pattereita. Ja meikäläinen kaivoi meikkipussinsa naftaliinista sen kunniaksi :D. Ja sitten tosiaan nolotti vähän pirusti :ashamed:

Mä välillä laittaudun ihan muuten vaa. Ku ei sellasia "oikeita" syitä tule hirveän usein mutta toisaalta en mä joka päivä meinaa laittautua. Tänään olin vähän nätimpi=)

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mä aattelin käydä huomenna seppälässä kattomassa jotain uutta vaatetta. Siellä oli -50% uutuuksia.
On kivaa saada itselleenkin joskus jotain.

Mä myös ostin viikonloppuna itselleni farkut ja yllätyin kun sainkin ostaa kokoa pienemmät kuin aiemmin ja nekin oli turhan väljät reisistä. Siitä kait tää innostus sai alkunsa muutenkin. Kun vihdoin mahtuu muihinkin kuin äitiysvaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mä ihan oikeesti tein niin :D :D :D. Siitä on nyt tovi kun putkimies tuli korjaamaan meidän pattereita. Ja meikäläinen kaivoi meikkipussinsa naftaliinista sen kunniaksi :D. Ja sitten tosiaan nolotti vähän pirusti :ashamed:

Se saattoi luulla että olet puutteessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä välillä laittaudun ihan muuten vaa. Ku ei sellasia "oikeita" syitä tule hirveän usein mutta toisaalta en mä joka päivä meinaa laittautua. Tänään olin vähän nätimpi=)

Kyllä se vaan näemmä on kivaa välillä laittautua ihan muuten vaan myös :). Paitsi että mua aina nolottaa kun mies tulee kotiin ja jää ihmettelemään mistä nyt tuulee kun vaimo näyttää ihmiseltä :D :D

Kiitos kehuista, Peikkis on kyllä sulkkis :)

Sehän mua hävettikin. Kun siis ajattelin että se varmaan luulee mun laittautuneen sen takia että olisin puutteessa oleva kotirouva, joka odottaa jonkun availevan paikkoja B) .

Ja mitä enemmän häpesin, sitä enemmän mä varmaan muistutin just semmoista, mutta vaan häpeilevää versiota :snotty:

Sehän mua hävettikin. Kun siis ajattelin että se varmaan luulee mun laittautuneen sen takia että olisin puutteessa oleva kotirouva, joka odottaa jonkun availevan paikkoja B) .

Ja mitä enemmän häpesin, sitä enemmän mä varmaan muistutin just semmoista, mutta vaan häpeilevää versiota :snotty:

:laugh:

Oletko Turkilmas Jyväskylästä? Mulla on jäänyt vaan sellainen mielikuva, voi kyllä olla ihan tuulestakin temmattu :D
Mutta kyllä se ehostaminen joskus kohentaa mieltäkin, varsinkin kun sitä tekee harvoin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko Turkilmas Jyväskylästä? Mulla on jäänyt vaan sellainen mielikuva, voi kyllä olla ihan tuulestakin temmattu :D
Mutta kyllä se ehostaminen joskus kohentaa mieltäkin, varsinkin kun sitä tekee harvoin :)

Voih, nyt on kyllä paikkakunta tuulesta temmattu :D. Mä olen Turun läheltä tai vierestä tai miten vaan :)

Mulla oli tänään ihan sama fiilis :) Synnytyksestä 6kk ja oon ihan "rupsahtanut". Ennen olin aina huoliteltu ja nättinä, nyt vaan ei jotenki jaksais. Aina kun kattoo peiliin niin ärstyttää!

Muttä tänään innostuin hieman ehostamaan itteäni, ehkä siksi että nyt on uusi kiva tukka ja halusin koittaa meikkiä kesähäihimme... ajattelin siis itse tehdä häämeikin. Eli huvikseni treenailin huolitellumpaa meikkiä :) Vitsi mikä fiilis oli käydä ihan ruokakaupassakin kun näytti ihmiseltä edes pienen hetken!!!

Voi, kiva :flower:

Sitä päivää odotellessa.. on tässä kohta puolitoista vuotta mennyt kun viimeksi on itseään pitänyt ihmisen näköisenä.. mutta vikaa taitaa kyllä olla korvien välissä :ashamed:

Yhteistyössä