Tää on nyt kertakaikkisen turhis, mutta pakko silti kertoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mulla oli tänään ihan sama fiilis :) Synnytyksestä 6kk ja oon ihan "rupsahtanut". Ennen olin aina huoliteltu ja nättinä, nyt vaan ei jotenki jaksais. Aina kun kattoo peiliin niin ärstyttää!

Muttä tänään innostuin hieman ehostamaan itteäni, ehkä siksi että nyt on uusi kiva tukka ja halusin koittaa meikkiä kesähäihimme... ajattelin siis itse tehdä häämeikin. Eli huvikseni treenailin huolitellumpaa meikkiä :) Vitsi mikä fiilis oli käydä ihan ruokakaupassakin kun näytti ihmiseltä edes pienen hetken!!!

Hei meillähän on näemmä vallan sama juttu :). Tosin mun vauva on vähän vanhempi, mutta ei paljoa.

Mites on, koitetaankos "näyttää ihmisiltä" vähän useamminkin? :)

ap:hen, olen pitänyt sinua jotenkin niin maanläheisenä ja arvopohjaltasi fiksulta ja nyt sitten luen tällaista pinnallista lötinää.
Ja ei, ei ole mitään vikaa olla nätti ja laittaa itseään, mutta tällainen numero aiheesta on outoa ja viestii huonosta itsetunnosta.
Ja tuo lause: Mites on, kotetaankos "näyttää ihmisiltä" vähän useamminkin? :) on jo outoa potenssiin 2. Sori, mut mie hämmennyin tästä ketjusta kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mulla oli tänään ihan sama fiilis :) Synnytyksestä 6kk ja oon ihan "rupsahtanut". Ennen olin aina huoliteltu ja nättinä, nyt vaan ei jotenki jaksais. Aina kun kattoo peiliin niin ärstyttää!

Muttä tänään innostuin hieman ehostamaan itteäni, ehkä siksi että nyt on uusi kiva tukka ja halusin koittaa meikkiä kesähäihimme... ajattelin siis itse tehdä häämeikin. Eli huvikseni treenailin huolitellumpaa meikkiä :) Vitsi mikä fiilis oli käydä ihan ruokakaupassakin kun näytti ihmiseltä edes pienen hetken!!!

Hei meillähän on näemmä vallan sama juttu :). Tosin mun vauva on vähän vanhempi, mutta ei paljoa.

Mites on, koitetaankos "näyttää ihmisiltä" vähän useamminkin? :)

Juu, koetetaan vaan :) Mulla on hyvä syy alkaa treenailee joka päivä sitä häämeikkiä, eihän sitä ny voi ihan kylmintään alkaa hääpäivänä tekee ;)
Mä kuule rajasin oikeen huuletki tänää, mitä oikeesti en tee ikinä... piti vaan nyt seki saada tehä... ihan koemielessä!

Hassua, miten hyvä fiilis tuollasesta ittensälaittamisesta voi tulla!

Siitä tulee kiva fiilis kun välillä panostaa itseensä. :)

Me ollaan nyt varmaan pahimmista vauvan yövalvomisista selvitty *kopkop* ja alkaa taas huomaamaan muutakin kuin väsymyksen. Uusia meikkejä tarttui mukaan kaupasta ja pari vaatettakin. Hymykin irtoaa vähän herkemmin, mulla ainakin tulee ihan eri fiilis kun edes vähän ehtii ja viitsii tehdä jotain itselleen. Kevättä odotellessa..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siitä tulee kiva fiilis kun välillä panostaa itseensä. :)

Me ollaan nyt varmaan pahimmista vauvan yövalvomisista selvitty *kopkop* ja alkaa taas huomaamaan muutakin kuin väsymyksen. Uusia meikkejä tarttui mukaan kaupasta ja pari vaatettakin. Hymykin irtoaa vähän herkemmin, mulla ainakin tulee ihan eri fiilis kun edes vähän ehtii ja viitsii tehdä jotain itselleen. Kevättä odotellessa..

Niinpä! Mulla oli ihan sellanen fiilis vielä tuossa kuukausi sitten että joku vois palkata mut vaikka kesätöihin pellolle variksen pelättimeks, mutta kummasti näin kevään myötä alkaa mieli tehä itelleenki jotain :) Uusi tukka, perjantaina vaateostoksille sillä tartten uuden farkut kun entiset ovat liian isot...

Yhteistyössä