Tää on oikeesti niin epätoivoista että melkein itkettää. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rypäle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rypäle

Vieras
Niinkin turha asia kyseessä kuin peräpukama. Yks pullottaa tos ulkopuolella ja tuntuu ettei helpota millään. Tosin vasta 4. päivä menossa ko noita salvoja käytän, niin voihan se olla että vielä helpottaa, ja välillä itse asiassa tuntuukin että auttaa, mut sit taas iskee epätoivo ei jaksa uskoa ton katoavan mihinkään. :(

Ei se luojankiitos kipee ole, mut aiheuttaa sellaista epämukavaa painontunnetta...

Sanokaa joku että noi salvat (mulla scheriproc-jotain) auttaa oikeesti, eikä ole mitään lumelääkettä epätoivoiselle!!

Kyllä ne ihan oikeesti auttaa! Mulla oli sellain yhdistelmähoito, jossa laitettiin illoin aamuin peräpuikko ja rasvaa. Näin vaikutti myös sinne suolen puolelle ja ulkopuolelle. Tehosi 2 viikossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kyllä ne ihan oikeesti auttaa! Mulla oli sellain yhdistelmähoito, jossa laitettiin illoin aamuin peräpuikko ja rasvaa. Näin vaikutti myös sinne suolen puolelle ja ulkopuolelle. Tehosi 2 viikossa :)

Kiitos, tossa ohjeessa sanotaankin et pitää laittaa myös sisäpuolelle.
Ja luin et korkeintaan 4viikkoa saa käyttää, mut ihana jos auttais nopeammin! =)

Uskon, että auttaa :) Nyt vaan muistat säännöllisesti rasvailla ja sisäpuolelle kans. Ja jatkossa vältät turhan pitkiä vessareissuja, etteivät pullahda takaisin. Ite jätin lehtien luvut vessassa kokonaan :D

Mä kävin tyhjentämässä ne lääkärillä. Kivulias toimenpide oli, mut ei ole sen jälkeen tullut takaisin *koputtaa puuta*
Tai onhan tuolla vielä sellaiset pienet "lerpakkeet" mut ei ole ainakaan vielä pullistunu kunnolla takaisin :)

tehos viimeks 2 päivässä puikot kun heti huomattuani aloitin. vaivannut on jo 14 vuotta, ekasta raskaudesta lähtien. äiti aina sanoo et ei pidä lukea akkarii vessassa..

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
tehos viimeks 2 päivässä puikot kun heti huomattuani aloitin. vaivannut on jo 14 vuotta, ekasta raskaudesta lähtien. äiti aina sanoo et ei pidä lukea akkarii vessassa..

Mä nyt vasta rupesin hoitamaan, kun tosiaan pullottaa yks ulkona.
Onhan niitä sisäisiä pukamia varmaan ollu vuosikaudet mullakin, nolottanu vaan niin paljo etten oo saanu aikaseks apua hakea. :(

(ja tyhmästä päästä kärsii taas koko ruumis...)