tää on ollu kamala viikko eikä loppua näy :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
on ollu yhtä paskaa suoraan sanottuna maanantaiaamusta asti ja tänään pisteenä iin päälle mul on ollu tosi huono olo. mä pelkään oksennustautia ja koska sitä on liikenteessä,niin en tiedä johtuuko huono olo siitä ku pelkään niin et kuvittelen oireet vai onko oikeesti huono olo ja mä en siis pysty muuta ku makaan paikallaan,muuten alkaa oksettaan.
oon tässä odotellu miestä kotiin ku en pysty pojan iltatoimia hoitaan,niin eikös sillä puhkee rengas :headwall: |O
siel se tienposkessa odottelee serkkuaan ja mä makaan liikahtamatta sängyssä. toivottavasti pääsee pian kotiin,mä en pysty nousee :ashamed:

:hug:
Täällä olis kohtalotoveri. Mies toipuu moottoripyöräkolarista ja mulla on issias täysillä päällä ja pitäis rakentaa hevostallin elementtejä :headwall: Mä olen kyllä vienosti huomauttanu, että on tää kumma firma, kun kaksi rampaa tekee töitä...
4 saatiin tehtyä tänään, mut eilen jäätiin vähän jälkeen. Mulla oli joko tuo mahatauti eilen tai sitte Tramadini jota otin issiakseen oli liikaa, ku olin ottanu aiemmin jo Buranan tai Panacodin...
Väsyttää niin, ettei illalla muista, mitä päivällä on tehny. Tahti ei kyl ookauheen kova, pari tuntia aamupäivällä ja paritunia iltapäivällä, mutta kun on niin kehnossa kunnossa, ei sen päälle kyl tahdo jaksaa...
Siis tää on ollu paska viikko! Mä en edes yritä jaksaa tälläviikolla muuta, jossais viikonloppunasiivottua ja luettua postin (=avattua laskut) ni ens viikko olis sit jo kivampi, kun ei oo kokoajan sisälle tullessa sellanen olo, et pakko tehdä jotain!

noniin,olipa miehestä apua :headwall:
tuli kotiin ja sanoin et hoidatko pojan petiin? vastaus kuului: joo mut mä katon salkkarit ensin :headwall: joudun nyt sit nouseen ja hoitaa pojan iltatoimet kun herra katsoo salkkareita. asiat tärkeysjärjestykseen.
|O :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
tuli kotiin ja sanoin et hoidatko pojan petiin? vastaus kuului: joo mut mä katon salkkarit ensin :headwall: joudun nyt sit nouseen ja hoitaa pojan iltatoimet kun herra katsoo salkkareita. asiat tärkeysjärjestykseen.

Miks sen pitää olla niin kellon tarkkaa, pojan petiin menon siis?

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:

Tota määki olisin kysyny, jos olisin kehdannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:

koska on ikävä herättää pieni lapsi aamulla kesken unien.

Miks sä tollasesta revit ressii?? Eikö se voi poika kasilta mennä nukkuu?? huhhuh, miten armeijassa te elätte!!!

revin ressii ku se olen minä joka sen lapsen repii kesken unien aamulla sängystä ja hoitaa aamutoimet kiukkuavan vetelän ipanan kanssa. onhan se nyt lapsellekin mukavampaa olla virkeä.
miten tääl on taas tällanen vastaanotto et armeijassa eletään jos on selkeet päivärytmit?? ei meillä sekunnilleen mennä,mut pojan iltatoimet on jo yli tunnin myöhässä ja se vaikuttaa poikaan selkeesti.

Mut eihän se ole edes sun ukkos tenava...Oisit antanut toisen katsoa salkkarit jos kerta lupautui sitten hoitaa!Taas vaan sulle syy narista kaikesta. Aika kiittämätöntä...Varo ettei miehes etsi lapsetonta akkaa ja muuta siihen teidän taloon sen kanssa.

no jos et oo tähän mennessä oksentanu nni tuskin sulla oksutautia on, luulotauti kork ;)
ja tunti sinne tai tänne noissa nukkumaan menoissa, relaa vähä ni elämäs helpottuu huomattavasti. ;)

Kyllä mua raivostuttais myös melkoisesti jos tulis tuollainen vastaus, kun olisin kipeä tai sellaiseksi tulossa tai muuten vaan väsynyt.
Ihan sama oli sit vaikka appiukko mutta jos samassa talossa asuu niin voi hoitaa lapsen iltamenot AJAllaan helpottaakseen toisen oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
no jos et oo tähän mennessä oksentanu nni tuskin sulla oksutautia on, luulotauti kork ;)
ja tunti sinne tai tänne noissa nukkumaan menoissa, relaa vähä ni elämäs helpottuu huomattavasti. ;)

mulla elämäni jokainen oksennustauti alkaa huonolla ololla jota kestää n.vuorokausi,sit alkaa vasta oksentaminen.

tunti sinne tänne nukkumaanmenoissa hankaloittaa mun elämää huomattavasti. kokeiltu on ja meille paras rytmi löydetty. että ;)

kiitti vaan taas vitusti kaikille. mä en jaksa :'(

Hei älä sure. Ja ymmärsin ettei sua harmita niin paljoa tuo nukkumaanmenon venyminen, vaan miehen asenne. Meillä kyllä ei sais bebaa pariin viikkoon. Ja sitte kun tulis vonkaamaan niin sanoisin et mulla on tässä liuta katsomattomia sarjoja.