tää on taas tätä ja mä voisin luopua lapsistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti on niin väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti on niin väsy

Vieras
en jaksa enää näitä 4 pikkuhirviötä.
kaikki on sikisokin ,ahistaa, vi.tuttaa ja juoksen ympäri kuin päätön kana.
mies ei ole koskaan kotona ja lapset tappelee ja metelöi jatkuvasti.
mä en jaksa ja haluaisin karata ja jättää kaiken. :'(

mä poden tällä hetkellä samaa vaivaa... kaiken kruunaa se,että iltapäivällä pöllähtää läjä pikkutyttöjä juhlimaan synttäreitä. Mä ajattelin olla vielä laiskakin ja käydä kaupasta kakku,keksejä ja pullaa :saint:

Tiedän tunteen :hug:

Mitäpä jos soitat jonkun kaverin kylään tai itse pakkaannutte autoon (tiedän että tuossa mielentilassa tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta, mutta kannattaa!) ja meette vaikka mummulaan/ystäväperheen luo. Tai laita filmit pyörimään muksuille, keitä hyvät kahvit, laita kuulosuojaimet päähän ja luet päivän postin pullakahvit samalla "nautiskellen".

Meidän apinanpojat myös ihan sietämättömiä nykyisin: tappelevat keskenään aivan koko ajan. Mua ei epäsiisteys niinkään rassaa, vaan se jatkuva lasten huuto johon vastaan itsekin karjumalla :ashamed: Ja sitten taas harmittaa kun tuli lapseille kiljuttua... Mun pelastus on se, että olen sentään päivät töissä :whistle:

meillä ei auta mitkään piirretyt, kun lapset ei niitä pahemmin kato.
nyt on nuorin päikkäreillä, mutta varmaan herää kohta ,kun nou 3 muuta pitää älytöntä kitinää ja vinkunaa ja tappelevat koko ajan.
miten saan kurin noihin pentuihin??
mikään ei tunnu auttavan. :'(

MINÄKIN liityn joukkoon. :wave:

Meillä pojat tappelee ja kitisee ja vikisee aivan koko ajan. Mikään ei oo hyvin. Kuopus oikein koettelee ja sorkkii konetta ja laitteita. Vaikka kuinka kieltää ei auta. On ollut jäähylläkin miljoona kertaa tänään, arestipenkillä siis. Ehkä kuuluu vaan ikään, mut hemmetti sentään.

Musta tuntuu kanssa välillä, et en saa noihin mitenkään kuria. Ja välillä ne on taas niin ihania mussukoita. Esikoisen saa pysyy ainakin hetken paikallaan kun laittaa videot päälle, kuopus ei jaksa sellasiin vielä keskittyä. Sit sillä on tylsää kun toinen kattoo videoita. Ei auta vaikka yrittäisin sen kanssa leikkiäkin.

Välillä kyl pakkaan pojat autoon ja menoksi, välillä ihan vaan ajelemaan. :)

Tää on todellakin taas tätä mut lapsistani en haluais luopua edes leikilläni. Over my dead body.
Juuri äsken mietin kuin väsynyt olen. Menkat on just alkanut. Haluaisin vaan olla. Jalkoja särkee.
Lapset on kimpus ja toi 2 vuotias, voi härregyyd että se jaksaa tehä pahuutta. Kaikki pitää kaataa lattialle. Jos annan sille lasin vettä, hän juo sen minkä tarttee ja loput lattialle. Mysliä annoin aamulla. Ne löytyi kammarin lattialta. Ruokaa tehdessäni kaateli myslejä lattialle suoraan paketista. Ruokaa ei jaksa syödä enää nii sillä ruvetaan leikkiin eli kaadetaan maito tai vesi lautaselle ja seuraavaksi lattialle ellen kerkiä väliin. Kirjat vedetään hyllystä lattialle sen yhen kymmenen kertaa päiväs, samoin muut lelut pitää levittää. Kaikki, siis kaikki pitää mennä lattialle. Parvekkeelta on kiva nakella tavaroita maahan... lista on loputon. Ai niin uus juttu on pudottaa täys rullallinen vessapaperia pönttöön. Se on kerennyt tehdä sen jo 3 kertaa. Nyt rulla on kaapin pääl. Mukavaa vaan jos en muista ottaa paperia ennenku ite istun pöntölle. Voih ja huoh. loppus nää menkat nii jaksas paremmin.

ja heti kun mä nyt istuin alas ja ajattelin rentoutua ja syödä aamupalan vihdoin, niin eikö noi kakarat just sil hetkel tuu kerjää jotain ja kiukuttelemaan!!! \|O \|O

Ottakaa rennosti, tehkää vaan pakolliset kotihommat ja ottakaa pienet eväät ja menkää ulos piknikille... jos se auttais enshätään?
Lapset sais jotain puuhaa ja jos tuo ois vaihtelua.
Kummasti mieli virsistyy aina, kun "poikkeaa" totutusta rytmistä... kuitenkaan rytmiä rikkomatta, mutta siis että yleensä kun syödään sisällä, niin ykspäivä syödäänkin ulkona... ja jotain tuollaista pientä.

Ei muuta ku laitat kaikki apinat lastenhuoneeseen ja ovi lukkoon. Sielläpähän tappelevat keskenään ja purkavat enimmät energiat. Syöt aamupalasi ja viis veisaat vaikka miten huutavat ja riehuvat. Sanot et 20 min päästä pääsevät pois jos ovat rauhoittuneet.

Kovat aseet käyttöön jos puhe ei riitä!

Mää teen nii ku totaalisesti väsyn et katson et lapsilla on vettä, ei ole nälkä, on lempilelut ym ja menen sohvalle ja sanon et äiti ei liiku nyt yhtään mihkään vähään aikaan. Lapset huomaa kyl jos ei heti nii kohta et äiti o tosissaan ja antavat äitin olla, menevät omiin leikkeihinsä. Pienen hetken ku saa olla nii taas jaksaa.
Monesti käy kyl nii et just sillo nuoremmal o pisut tai kakit housus ja on pakko nousta. Tai kaatavat jotain lattialle et on pakko käydä siivoomas. Mut ku nää saa hoidettua nii sit yrittää uudelleen levähtää.

täähän oli just mulle sopiva pino =) :wave:

eiku oikeestaan en mä nyt sillai oo poikki et mä ne pois antaisin viikkoa pidemmäks ;) :ashamed:

Olis kyl ihana saada välillä lomaa äitiydestä. Ja minimiaika on viikko. ja sori jo valmiiks kaikille niille jotka nostaa niskakarvat pystyyn ja ajattelevat että miks ihmeessä olet sitte lapsia tehnyt .

Ties vaikka jossain vaiheessa tehtäis lisääki, mut tällä hetkellä mä oon aikalailla kans väsyny tohon huutamiseen, tappelemiseen, riehumiseen yms. miks ei voi vaan leikkiä? edes joskus? ja ne uhmaiät...huh huh.

toivon että syksyllä helpottaa ku yks menee eskariin ja toiselle on tarhapaikka varattuna. Taitaa ollla pikkasen turhautuneitakin meidän mukulat. taidankin tästä mennä paimentaa nuo isommat pihalle B)

lähtekää ulos! Meijän tenavat temmeltää ja riehuu siellä niin että ovat aivan puhki iltasin. Sisällä ne kiipeilisi seiniä pitkin. Paljon helpompaa kun riehuvat ulkona. Pysyy paikatkin siistinä ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:01 Vieras kirjoitti:
lähtekää ulos! Meijän tenavat temmeltää ja riehuu siellä niin että ovat aivan puhki iltasin. Sisällä ne kiipeilisi seiniä pitkin. Paljon helpompaa kun riehuvat ulkona. Pysyy paikatkin siistinä ;)

me ollaan yleensä 2- 3 kertaa päivässä 1-3 tuntia kerrallaan ja ei se mitään auta, ainoastaan vähentää aikaa sisätiloissa. Kotityöt siinä jää tekemättä ku ulkona vaan ollaan ja sit illalla kaks tuntia pelkkää riehumista ku sisälle tullaan pesulle yms. ainoastaan nukahtavat helpommin silloin.

Mutta siltikin kannatan ehdottomasti ulkoilua! ei mitään sohvaperunoita meidän lapsista! <br><br>

kiva kuulla et muillakin on hermot kireellä mullakin tänään ollu vaikka meil on yksi lapsi niin tuntuu vaan siltä et haluis vaan nukkua ....
Onneksi mies lupasi olla huomenna muksun kans et saan levätä =)
Huono oma tunto on vaan aina kun sit tiuskinu muille varsinkin lapselle :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:01 Vieras kirjoitti:

muistelenpas kultaisia aikoja. pukeminen ulos oli yhtä h.ttiä. kun sen vinkumisen jaksoi, niin pihalla oli kaikilla hengähdystauko. mut auta armias kun tultiin sisälle, niin se sama alkas jo ulko-ovella. ja sisällä mietti et miks lähdin. ja sitten oltiin taas kaikkea vailla, ja tappelut jatkui mihin oltiin jääty :kieh:

että hyvät ihmiset, älkää tehkö lapsia noin montaa, ainakaan kerralla. Käyttäkää ehkäsyä, abortoikaa jne.
Kun yhdenkin pikkulapsen kanssa on helisemässä, mitä se on neljän pikkulapsen kansa?
Miksei niistä muuten isommat ole hoidossa?

toki kaikesta voi halutessaan tehdä vaikeaa. Mun mielestä ulkona on paljon helpompaa kolmen riehuvan lapsen kanssa kuin sisällä. Mutta jos ei ole helpompaa ulkona niin sitten vaan ootte siellä sisällä, eipä siinä muuta.

Yhteistyössä