Tää on varmaan oikea paikka kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Pitäis hankkia toinen tietsikka. Kokemusta vain tälläsestä 'tavallisesta' pöytäkoneesta. Kannettavista olen kuullut pelkkää negatiivista kommenttia. Mitä meiltä te olette? Kertokaa kokemuksia, kannettavan hyvät puolet ja ne huonot puolet! KIITOS!

Mulla on työkoneen vaihto edessä, tällä hetkellä käytän kannettavaa kotona etätöitä tehdessäni. Toimistolle jo hankin pöytäkoneen, koska kannettavan laajennettavuus on heikompi kuin pöytäkoneen. Lisäksi pitää joka tapauksessa olla isompi näyttö, kuin mitä kannettavassa on, tosin saahan kannettavaankin erillisen näytön ja erillisen näppäimistön. Kotiin aion nyt hankkia myös pöytäkoneen, tämä kannettava jääköön reissukoneeksi. En muutenkaan tykkää raahata konetta edestakaisin. Niin....siis syynä mulla pöytäkoneen hankkimiseen on koneen laajennettavuus ja se, että samalla rahalla saan paljon paremman pöytäkoneen kuin mitä saisin kannettavana.

meillä pöytäkone ja toiseksi hankittiin läppäri,niinhän siinä kävi että kumpikaan ei käytä pöytäkonetta enää..läppärin kanssa kun on helppio istua sohvalla jne.pitäisi asentaa pöytäkone jonnekkin hyvään paikkaan ettei jäisi käytöttä.

Monta vastausta räpsähti lisää, kiitos niistä! Tarkennan vielä vähän: läppäriä ei ole tarkoitus sen kummemmin kannella paikasta toiseen, (se mukana liikutettavuus on tietysti hyvä puoli jos sitä tarvii.) Tämä siis olisi kuitenkin lähes paikallaan aina. Niin, tilaakaan se ei tosin veisi niin paljon kuin nää pöytävehkeet... Mutta mitä sanotte siitä näpyttelystä, siitäkin olen kuullut negatiivista kommenttia. Pitääkö paikkansa, että tälläsellä tavallisella näppiksellä on jotenkin helpompi kirjoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Monta vastausta räpsähti lisää, kiitos niistä! Tarkennan vielä vähän: läppäriä ei ole tarkoitus sen kummemmin kannella paikasta toiseen, (se mukana liikutettavuus on tietysti hyvä puoli jos sitä tarvii.) Tämä siis olisi kuitenkin lähes paikallaan aina. Niin, tilaakaan se ei tosin veisi niin paljon kuin nää pöytävehkeet... Mutta mitä sanotte siitä näpyttelystä, siitäkin olen kuullut negatiivista kommenttia. Pitääkö paikkansa, että tälläsellä tavallisella näppiksellä on jotenkin helpompi kirjoittaa?
Tottumiskysymys, mutta missään tapauksessa kannettavan näppis ei ole ergonomisuutta ajatellen tehty. Kannettavaan voi kuitenkin laittaa tavallisen näppiksenkin. Mä teen tällä koneellani paljon ja siksi haluan, että mulla on iso näyttö, kunnollinen näppis ergonomisesti oikealla tasolla ja hiirulainen. Joten siinä vaiheessa on aika sama, onko se varsinainen mylly kannettava vai pöytäkone.

Uusimmat

Yhteistyössä