Tää palsta on todella RAADOLLINEN paikka! Kauhistuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen suht nuori ja nyt parisen viikkoa tätä palstaa seurannut ja olen ihan ihmeissäni miten ilkeitä olette toisillenne! Eihän tässä uskalla mitään kysymyksiä tai keskusteluja aloittaa kun jokaiseen kirjoitetaan ainakin se muutama ilkeä,törkeä tai pahansuopa kommentti. Suoraan v*ttuillaan ja haukutaan jotain ruudun takaa. Ihan uskomatonta! :(

Sen vuoksi mä pitäydyn harmaana. Mustat on helppo jäljittää (aina on joku joka jaksaa lukea kirjoituksia taaksepäin ja yhdistellä asioita).

Mutta olen saanut itse hyviä kommenttejakin kipeisiinkiin kysymyksiin. Huonot pitää vain ignoorata.

Tervetuloa palstamaailmaan! Kyllä täällä on paljon hyviäkin tyyppejä.

Mua kans alussa sieppasi kovasti törkeilyt ja kettuilut sellaisille joilla oli tosi hätä jonkun ongelman kans...Hyvin äkkiä opin nää hiton provot sekä siis sen että jos joku oikeesti ärsyttää niin en lue tai ainakaan kommentoi mitenkään. Mut se on kurjaa jos joku oikeesti tuntuu pyytävän apua (esim. mielenterveys ongelmia) niin hälle lauotaan vaan jotain törkeyksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Sen vuoksi mä pitäydyn harmaana. Mustat on helppo jäljittää (aina on joku joka jaksaa lukea kirjoituksia taaksepäin ja yhdistellä asioita).

Mutta olen saanut itse hyviä kommenttejakin kipeisiinkiin kysymyksiin. Huonot pitää vain ignoorata.

Tervetuloa palstamaailmaan! Kyllä täällä on paljon hyviäkin tyyppejä.

Minullakin rekisteröity nimimerkki mutta en ole paljon käyttänyt sitä, parempi näin harmaana kirjoitella ettei kukaan varsinaisesti tunnista minua ja ala haukkua minua ja minun elämää (kyllä Emilynit sun muut palstan "mustat lampaat" unohtuisi kun minä paljastaisin nimimerkillä kaikki luurangot kaapistani..).

Ei oikea maailma ole paha paikka. Esim. kun on omassa elämässä pukannut kriisiä niin olen hämmästynyt siitä miten ihania vieraatikin ihmiset voivat olla.

Musta on todella kurjaa, että osa ihmisistä kokee maailman pahana paikkana. Tietysti on paljon pahoja asioita ja ihmisä, mutta suurin osa ihmisistä on hyviä.

viime viikolla "siirryin" tänne vauvan aihe vapaa-palstalla ja tämä vittuilu mitä täällä harrastetaan ei ole mitään verrattuna av:n juttuihin. eli jos haluat oikeaa kunnon vittuilua nähdä niin sinne vaan katsomaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tää paikka ei vaan oo herkille ihmisille..

Musta tämän palstan taas pitäisi nimenomaan olla äideille ja naisille jotka kai ovat herkempi sukupuoli. Tai niin voi luulla kunnes vierailee täällä. Ja liian usein selitykseksi kelpaa, kuten tässäkin ketjussa, että anna mennä toisesta korvasta ulos. Miksi pitäisi antaa toisten olla törkeitä? Miksi noita kanoja ei laiteta järjestykseen tai potkita ulos joka kerta kun törkeyksiä alkaa sataa?

On niin helppo aukoa päätään anonyymisti muille. Vihaiset ja väsyneet äiti-ihmiset ja vähän muutkin vailla käytöstapoja tekevät tätä täälä jatkuvasti.
Tapasin yhden naisen ja hän v*****li minulle samalla lailla kuin ihmiset täälä toisilleen ja ajattelin, että toi akka on takuuvarmasti näitä 2plussan k***päitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:
viime viikolla "siirryin" tänne vauvan aihe vapaa-palstalla ja tämä vittuilu mitä täällä harrastetaan ei ole mitään verrattuna av:n juttuihin. eli jos haluat oikeaa kunnon vittuilua nähdä niin sinne vaan katsomaan. :)

mikä on av?

Mä olen miettinyt joskus, että pitäis pakottaa Mitäs nyt palstan akat mustiksi. Ja niin, että yhdestä nettiliittymästä pääsisi vain yhdellä nikillä kirjautumaan.

Toisaalta juuri se, että anonyymisti voi kirjoitella antaa monille mahdollisuuden jakaa elämänsä todellisia kipupisteitä.

Täällä saa kakkaa niskaan aiheesta kuin aiheesta tyyliin: "tekiskö tänään tomaattikeittoa/ jauhelihakeittoa" Vastaus: "pidätkö lapsiasi nälässä ja aliravittuina/ liha on murha, teet lapsistasi murhaajia"

Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:
Alkuperäinen kirjoittaja M(arilii):
Tuossa taas nähtiin palstamamman nokkeluus

Ai en tiennyt että pitää olla nyt jo nokkela kun ekaa kertaa täällä olen!
En sinua tarkoittanut vaan tätä mammaa, joka ällisteli, mitä tarkoittaa av, vaikka juuri sen edelliseltä riviltä oli lukenut.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tarvitse kestää:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tää paikka ei vaan oo herkille ihmisille..

Musta tämän palstan taas pitäisi nimenomaan olla äideille ja naisille jotka kai ovat herkempi sukupuoli. Tai niin voi luulla kunnes vierailee täällä. Ja liian usein selitykseksi kelpaa, kuten tässäkin ketjussa, että anna mennä toisesta korvasta ulos. Miksi pitäisi antaa toisten olla törkeitä? Miksi noita kanoja ei laiteta järjestykseen tai potkita ulos joka kerta kun törkeyksiä alkaa sataa?

on olemassa muitakin paikkoja kuten helistin.fi tms...

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:
Alkuperäinen kirjoittaja M(arilii):
Tuossa taas nähtiin palstamamman nokkeluus

Ai en tiennyt että pitää olla nyt jo nokkela kun ekaa kertaa täällä olen!
En sinua tarkoittanut vaan tätä mammaa, joka ällisteli, mitä tarkoittaa av, vaikka juuri sen edelliseltä riviltä oli lukenut.

Selitä kun itse en löytänyt tätä asiaa.

Yhteistyössä