Taa sairaana. Neljä kk putkeen menty taudista toiseen. Mitä ihmeen terveyjuomaa mä alan nuille anamaan?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Julle";29773901]No me sairastuttiin yks vuosi niistä rokoteista niin pahoin ettei olla sen jälkeen niihin kajottu eikä sairasteta enää.
Ja rokotteist huolimatta voitte sairatua niihin tauteihin. Tää nyky rokotehysteria on ihan älytöntä. Joka asiaan pitää saada rokote joka ei todellisuudessa edes suojaa.[/QUOTE]

Jos olisit vaivautunut perehtymään asiaan edes pintapuolisesti tietäisit että tuo ei pidä alkuunkaan paikkansa.
Rokotteen ottaminen kannattaa aina. Vaikka saisikin kausi-influenssan rokotteesta huolimatta on tauti rokotetulle huomattavasti lievempi. Jos olitte niin sairaita rokotteesta huolimatta, mietipä miten sairaita olisitte olleet ilman rokotetta?!
 
[QUOTE="Mie";29774054]Jos olisit vaivautunut perehtymään asiaan edes pintapuolisesti tietäisit että tuo ei pidä alkuunkaan paikkansa.
Rokotteen ottaminen kannattaa aina. Vaikka saisikin kausi-influenssan rokotteesta huolimatta on tauti rokotetulle huomattavasti lievempi. Jos olitte niin sairaita rokotteesta huolimatta, mietipä miten sairaita olisitte olleet ilman rokotetta?![/QUOTE]

Elä puhu paskaa kun ei tiedä mistään mitään. Olen perehtyny ja siksi meille ei rokotteita tule.
 
[QUOTE="Julle";29773901]No me sairastuttiin yks vuosi niistä rokoteista niin pahoin ettei olla sen jälkeen niihin kajottu eikä sairasteta enää.
Ja rokotteist huolimatta voitte sairatua niihin tauteihin. Tää nyky rokotehysteria on ihan älytöntä. Joka asiaan pitää saada rokote joka ei todellisuudessa edes suojaa.[/QUOTE]

No kyllä ne vaan ihan todellisuudessa suojaa. :) ja mihin te kaikki sairastuitte niistä rokotteista? Kerro ihmeessä!
 
[QUOTE="Mie";29774054]Jos olisit vaivautunut perehtymään asiaan edes pintapuolisesti tietäisit että tuo ei pidä alkuunkaan paikkansa.
Rokotteen ottaminen kannattaa aina. Vaikka saisikin kausi-influenssan rokotteesta huolimatta on tauti rokotetulle huomattavasti lievempi. Jos olitte niin sairaita rokotteesta huolimatta, mietipä miten sairaita olisitte olleet ilman rokotetta?![/QUOTE]

Huokaus! Taas näitä "Eihän rokotteesta voi tulla mitään pahaa, ne on niin turvallisia, terveellisiä ja tarpeellisia!" Meillä ei piikkejä ole otettu, eikä edes nuhaa ole ollut! Uskon ravinnon ja vitamiinien voimaan!!!
 
No kyllä ne vaan ihan todellisuudessa suojaa. :) ja mihin te kaikki sairastuitte niistä rokotteista? Kerro ihmeessä!

Kaikkeen? Ekö riittä yksikin reaktio? Siittä itse rokoteesta perheen sä sai niin voimakkaan regtion että makas eka kaks viikkoa kotona sänkynpohjalla ja sit viel sairaalareissun vaati. Lapsii oli kuumeessa viikon pelkästään sittä pistämisestä. Ja silti sairas koko talven.
 
Meillä sairastettiin viime vuonna melkein kolme kuukautta putkeen. Kun vastustuskyky menee niin helposti sairastuu uudelleen. Nyt ollaan syöty relaa puoli vuotta ja ollaan oltu terveitä paria flunssaa lukuunottamatta. Syödään terveellisesti ja ulkoillaan paljon. :)
 
[QUOTE="Julle";29774202]Elä puhu paskaa kun ei tiedä mistään mitään. Olen perehtyny ja siksi meille ei rokotteita tule.[/QUOTE]

No tuoviestisi paljastaa että et ole perehtynyt. Tutkimustulokset ovat kiistattomat. Kuolleisuus influenssaan on vähentynyt rokotteen myötä, samoin pienten lasten sairaalahoito. Varsinkin rotan takia sairaalassa vietetty aika on vähentynyt radikaalisti rota-rokotteen käyttöönoton myötä.
 
[QUOTE="terveys";29775641]Huokaus! Taas näitä "Eihän rokotteesta voi tulla mitään pahaa, ne on niin turvallisia, terveellisiä ja tarpeellisia!" Meillä ei piikkejä ole otettu, eikä edes nuhaa ole ollut! Uskon ravinnon ja vitamiinien voimaan!!![/QUOTE]

No tottakai pitää syödä hyvin ja ottaa vitamiinit mutta ei se poissulje rokotteita.
 
[QUOTE="Julle";29778937]Kaikkeen? Ekö riittä yksikin reaktio? Siittä itse rokoteesta perheen sä sai niin voimakkaan regtion että makas eka kaks viikkoa kotona sänkynpohjalla ja sit viel sairaalareissun vaati. Lapsii oli kuumeessa viikon pelkästään sittä pistämisestä. Ja silti sairas koko talven.[/QUOTE]

No voi hyvän tähden. Et siis tiedä mitään rokotteista?
Kausi-influenssarokotteen vasteen syntyminen kestää 2 viikkoa. Sinä kahtena viikkona voi sairastua influenssaan. Flunssaan sairastuu vaikka olisi kausi-influenssarokotteen ottanutkin. Tämän takia on tärkeää että syö hyvin ja huolehtii riittävästä vitamiinien saannista. Eihän se rokotekkaan suojaa kaikelta, täsmärokote kun on.
 
[QUOTE="Mie";29779044]No tottakai pitää syödä hyvin ja ottaa vitamiinit mutta ei se poissulje rokotteita.[/QUOTE]

Kyllä sulkee meillä, kun emme niitä tarvitse. Pymme terveenä ilman niitä. On jo vuosien kokemus asiasta. Miksi pitäisi pumpata elimistö täyteen YLIMÄÄRÄISIÄ MYRKKYJÄ??
 
Meidän perheen (7hlö) ykkösasiat kulkutautien estämiseksi on ennenkaikkea yleinen siisteys ja käsihygienia. Lapsilla ja aikuisilla on eri käsipyyhkeet, ja ne vaihdetaan vähintään joka toinen päivä vessanpesun yhteydessä.

Lisäksi sanon suoraan että ei kiitos meille semmosille ihmisille jotka ois tulossa meille ja ovat flunssassa tai joku perheenjäsenistä esim oksennustaudissa.. :P

Noista antibiooteista piti sen verran sanomani että niitä ei tosiaan kannata joka pikkuvaivaan syödä.. niillä saa kuukausiksi suoliston bakteeritasapainon sekasin ja täten myös vastustuskyvyn. Antibiootti on oikeasti tosi myrkkyä!
 
[QUOTE="terveys";29779355]Kyllä sulkee meillä, kun emme niitä tarvitse. Pymme terveenä ilman niitä. On jo vuosien kokemus asiasta. Miksi pitäisi pumpata elimistö täyteen YLIMÄÄRÄISIÄ MYRKKYJÄ??[/QUOTE]

Ei rota pysy poissa ellei sitä vastaan rokota. Laumasuoja tietysti suojaa rokottamattomat vauvat. Kausi-influenssa kyllä myös tarttu Mutt tietysti hyvä ravitsemustila myös lieventää tautia jos sen sattuu saamaan.
 

Yhteistyössä