tää vauvan pukemisjuttu taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
meillä lämpötila kohoaa tänään aivan varmasti tuonne pariin kymppiin,nyt jo tosi lämmin.
poika on 8kk ja istuu rattaissa..miten olette suojanneet lapsen auringolta?riittääkö muka esim. kun emmlajungissa on se "kiinteä" hyttysverkko/aurinkosuoja homma?vai pidättekö vain harsoa edessä.me kokeiltiin harsoa eilen mutta hirveet raivarithan siitä tuli kun sen läpi ei näe.

Mitä aurinkorasvaa voi alle vuodenikäselle antaa vai täytyykö vain pitää varjossa?
ja kertokaa miten menasitte pukea mukulat tänään,että jotain osviittaa saisin..
riittääkö body ja pitkät trikoohousut jos istuu rattaissa?
mä oon niin käsi näissä... :ashamed:

minä haluisin kysyä tässä samassa ketjussa sellasta, että mitä pitää jalassa alle vuoden ikäisillä? tai pidetäänkö käsissä lapasiakin, kuinka pitkää? meillä jo kengät käytössä ja niitä pidän, mutta pitääkö minun sandaalit hankkia kun tulee kuumempi ilma vielä vai sit ihan sukat/ paljaat varpaat. ja lapasia oon nyt pitänyt ulkona, mutta kuppa reissulla en.. ja hattuna sellanen ohut pipo joka suojaa korvat, mietinkin sellaisen lierihatun ostoa.. voisi olla kätevä.

Jos ei kävele niin eiköhän ne sukat riitä rattaissa. Lapasia tuskin enää tarttee, mut jos kädet kylmäksi menee niin laittaa sit takas. Ei varmaan kannata sandaaleja ostaa ennenkun kävelee ja tietää sit koonkin paremmin. Eilen meillä tyttö nukku vaunuissa, oli vaan t-paita ja pikkarit jalassa. Kevyet pitkähihaset/lahkeiset trikoovaatteet ja hattu päähän, miksi pitäs enempää suojailla ja ei se harso auringolta juuri suojaa. Voihan aurinkovarjon ostaa vaunuihin tai rattaisiin.

Yhteistyössä