Tää Yskä ei lopu IKINÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köh

Vieras
Kauan teillä joilla ollut nyt yskää se on kestänyt? Meillä perheessä vissiin joku super virus joka jyllää.... Mies yskinyt jo 2vko. ja kokoajan,jatkuvaan. Mun hermot kireellä kun köhii ja köhii:( Nyt aloitti sitten nuorempi poika saman:( Järki täs menee, oikeesti!

Mun mies ei suostu menemään lääkäriin, vaikka niin selkeää keuhkoputkentulehduksen köhää on köhinyt jo pari viikkoa. Nyt sitten tein sellasen uhkauksen, että sanoi menevänsä.. :whistle: Saapa nähdä pitkääkö lupauksensa. Mutta ei tuo yskä kyllä ilman antibiootteja lähde.

Loppui se! Mulla oli virusperäinen keuhkoputkentulehdus joulun alla ja reväytin sen vuoksi kylkivälilihaksenkin. Ylläri ylläri se meni ohi ja kylkikin parantui.

Minulla kesti 5 viikkoa tosi pahana, ja sitten vielä 2 viikkoa vähän lievempänä. Yskiessä murtui kylkiluu, ja sen kanssa hengittäminenkin sattui, saati sitten yskiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mun mies ei suostu menemään lääkäriin, vaikka niin selkeää keuhkoputkentulehduksen köhää on köhinyt jo pari viikkoa. Nyt sitten tein sellasen uhkauksen, että sanoi menevänsä.. :whistle: Saapa nähdä pitkääkö lupauksensa. Mutta ei tuo yskä kyllä ilman antibiootteja lähde.

Joo minäkin passitin miehen lääkäriin UUDESTAAN. No, saihan se sitten antibiootti kuurin. Ei näytä vielä auttavan:( Mietin et pitäiskö hakea pojallekin varm. vuoksi kuuri kun ollaan lähdössä la. etelään? Et jos pahenee.... Antaakohan ne lääkärit reseptim jos pyytä???

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulla kesti 5 viikkoa tosi pahana, ja sitten vielä 2 viikkoa vähän lievempänä. Yskiessä murtui kylkiluu, ja sen kanssa hengittäminenkin sattui, saati sitten yskiminen.

Just! ihan hirveetä!

Raskauden takia en saanut mitään lääkkeitäkään, kyljelle ei tehty mitään, ja aina kun soitin lääkäriin, käskivät vain höyryhengittää ja odottaa että yskä loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Just! ihan hirveetä!

Raskauden takia en saanut mitään lääkkeitäkään, kyljelle ei tehty mitään, ja aina kun soitin lääkäriin, käskivät vain höyryhengittää ja odottaa että yskä loppuu.

NO minä just raskaana! Pelkään et tarttuu minuunkin:( Tai tietty tarttuu, ihan varmaan. Just jouduin syömään kuurin kun sain korvatulehduksen....

Yhteistyössä