Tääl jyrähti ukkonen....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil on tän päivää paukkunu ja kolistellu, nyt taitaa olla hiljaisin ilta, oiskohan tuntiin ettei oo kivet jysähdellyt. :D
 
|O ei saa yöks tulla, eikä kyllä huomenna niinkään et oon yksin muksujen kans kotona. Mie pelkään ukkosta, ja lisäks siirrettiin just lamposet metsätarhan puolelle niin saa olla koko ajan pelkäämässä että koska ne on karussa :o
 

Yhteistyössä