K Kotiorja Aktiivinen jäsen 25.12.2005 2 990 0 36 09.06.2008 #1 minä oikeesti pelkään ukkosta....... :snotty: :ashamed:
P plääh Aktiivinen jäsen 05.12.2007 15 531 1 36 09.06.2008 #2 toivottavasti meille ei tuu |O mä pelkään kans
M Meitsi Jäsen 02.06.2008 359 0 16 09.06.2008 #3 Mäkin pelkään, mutta yön sais sataa ja ukkostaa kunnolla! Aamulla sit saisi taas aurinko paistaa täysillä.
Mäkin pelkään, mutta yön sais sataa ja ukkostaa kunnolla! Aamulla sit saisi taas aurinko paistaa täysillä.
J Jaanuska Aktiivinen jäsen 29.05.2004 10 350 0 36 Etelä-Karjala 09.06.2008 #5 Meil on tän päivää paukkunu ja kolistellu, nyt taitaa olla hiljaisin ilta, oiskohan tuntiin ettei oo kivet jysähdellyt.
Meil on tän päivää paukkunu ja kolistellu, nyt taitaa olla hiljaisin ilta, oiskohan tuntiin ettei oo kivet jysähdellyt.
HyacinthBucket Aktiivinen jäsen 13.11.2006 13 524 2 36 Turun lähistöllä ellaida.vuodatus.net 09.06.2008 #6 Ja mä olen vaan koko päivän odottanut sitä ukkosta tänne :wave:
K Kotiorja Aktiivinen jäsen 25.12.2005 2 990 0 36 09.06.2008 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli: MISSÄ??? Click to expand... tampereen seudulla!
S sisukasmami Aktiivinen jäsen 17.01.2007 6 917 0 36 09.06.2008 #8 mäki pelkään ukkosta, nyt kaikki mammat tietsikka kiinni ja kaikki töpsykät irti ja peiton alle piloon
mäki pelkään ukkosta, nyt kaikki mammat tietsikka kiinni ja kaikki töpsykät irti ja peiton alle piloon
olkinalle Aktiivinen jäsen 23.06.2007 8 642 0 36 09.06.2008 #9 Sais tulla Turkuunkin ukkonen ja kunnon vesisade!
V vieras Vieras 09.06.2008 #10 Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli: MISSÄ??? Click to expand... Joko itärajalla tai välillä Vaasa - Pori - Tampere.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli: MISSÄ??? Click to expand... Joko itärajalla tai välillä Vaasa - Pori - Tampere.
S Sarkku s Jäsen 03.03.2007 222 0 16 09.06.2008 #11 täällä kans ihan pimeetä ja jyrähti.onneks on mies tossa viekussa =)
R Rinsessa-Ryysynen Aktiivinen jäsen 09.05.2008 2 318 0 36 09.06.2008 #12 Mäen pelkää ukkoa enkä koskaan jaksa vetää mitään piuhoja irti seinästä...
U ukkosfani Vieras 09.06.2008 #13 Minä en pelkää ja harva se päivä jyrissyt, sais taas tulla kun niin hiostavaa.
as if Aktiivinen jäsen 23.08.2007 18 068 4 38 09.06.2008 #14 Oi tulis tänneki. Ihan kyrsiintynyt jo näihin helteisiin...
S suna Vieras 09.06.2008 #15 täälläkin ikaalisissa jyrisee ihan kunnolla, vettäkin tulee ihan kiitettävästi. ihanaa, kun on aamulla sitten mukavan raikasta.
täälläkin ikaalisissa jyrisee ihan kunnolla, vettäkin tulee ihan kiitettävästi. ihanaa, kun on aamulla sitten mukavan raikasta.
U ukkosfani Vieras 09.06.2008 #16 Koskaan en vetele piuhoja irti eikä mitään sattunut. Maanantaiaamuna ihan päällä jysähti
B babyporkkana Jäsen 17.02.2008 858 0 16 09.06.2008 #17 |O ei saa yöks tulla, eikä kyllä huomenna niinkään et oon yksin muksujen kans kotona. Mie pelkään ukkosta, ja lisäks siirrettiin just lamposet metsätarhan puolelle niin saa olla koko ajan pelkäämässä että koska ne on karussa
|O ei saa yöks tulla, eikä kyllä huomenna niinkään et oon yksin muksujen kans kotona. Mie pelkään ukkosta, ja lisäks siirrettiin just lamposet metsätarhan puolelle niin saa olla koko ajan pelkäämässä että koska ne on karussa