TÄÄL ON HIIRI!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taju lähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taju lähtee

Vieras
perkele!! tossa mun selän takana tepasteli äsken hiiri!!! hyi saatana, mitä hittoa mä teen?? tonne se livahti komeroon, tukin raon oven alta ja nyt mä kuulen kun se rapisee siellä. :x PELOTTAA IHAN JUMALATTOMASTI!!!!

:D:D meijän entisessä kämpässä oli kanssa hiiriä, veteli keittiönpöydillä ja yks aamu kun avasin roskiksen nii siinähä se hiiri köllötti, hyi hitto joo... sen jälkeen olin iha vainoharhanen joka ikisen rasahduksen takia.
Lopulta hiiret eksy sähkökaappiin ja kuudennen hiiren kohdalla ne onnistu aiheuttaa oikosulun ja koko kämppä alko savuumaan..
mut jännä että tähä aikaan vuodesta on sisällä.. yleensä syksyisin änkee sisään ja talvella katoavat

:D rapistele takaisin! ei vaan, en mä osaa neuvoa. mä soittaisin miehelle et heti kotiin pelastamaan mut. ja sais tappa hiiren. tiedän tunteen - kokemusta hiiristä on. IHAN OIKEASTI juoksin pöydän päälle hädissäni, vaikka luulin ennen etten hiiriä pelkää..

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
...ja hiiri hykertelee komerossa eikä pelkää yhtään!

Ota hiirenloukku, viritä, syötiksi lihaa, makkaraa tai leipää. Aamulla kannat hiirivainaan pihalle. That's it!

en saatanassa avaa tota kaappia missä se on!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ota hiirenloukku, viritä, syötiksi lihaa, makkaraa tai leipää. Aamulla kannat hiirivainaan pihalle. That's it!

Laita loukku vaikka roskakaapin eteen yöksi. Sieltä tulee muutenkin paraat tuoksut.

Hei. Se otus painaa 20g ja sinä 56 kg. Arvaa kumpi oikeasti pelkää enemmän?

Meillä oli joskus sisällä ja viikon mä olin lapsen kanssa evakossa (saa nauraa). Pelkään kuollakseni niitä.

Nyt yks yö heräsin siihen, kun vessanpöntössä oli eli ei ole kaupunkilegendaa se. Soitin sitten ja herätin naapurin yöllä tänne kattomaan :(

Mä makoilin kerran 2kk 8h päivässä sängyllä vauvan kanssa kun en uskaltanut liikkua kotona ilman miestä :D arvatkaa kuinka kovaa juoksin lämmittämään vauvalle ruokaa keittiöön ja takaisin :D

onneks muutettiin siitä hiirenkolosta pois, oli peltojen keskellä, joten hiiriä piisasi

Ei ehkä ihan kerro mun hiiripelosta, mutta meillä on 2 gerbiiliä :laugh: mut ne on ihan eri asia

Laita loukku vaikka roskakaapin eteen yöksi. Sieltä tulee muutenkin paraat tuoksut.

no minä pelkään enemmän!! mä survoin pyyhkeen tohon ovenrakoon ja pistin pahvilaatikon painoksi, ei se tosta läpi tuu. mutta ongelma on että millä mä saan sen pois tuolta komerosta??

Meillä kans on ollut hiiri sisällä ja mua kyllä vähän huvitti tuo, että itteä vähän pelotti se, kun mähän oon sentään sata kertaa isompi, eikä mitään syytä pelätä. Loukun laitat niin sillä se lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Ota ämpäri, avaa äkkiä kaapin ovi ja koita saada nopeesti hiiri ämpärillä kiinni, rauhoitu ja odota hetki aikaa. Sitten hiiri häkkiin ja lemmikkihiireksi vaikka jouluna kummilapselle. :)

en avaa tota ovea ku palokunnan kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:tä itkettää jo:

no minä pelkään enemmän!! mä survoin pyyhkeen tohon ovenrakoon ja pistin pahvilaatikon painoksi, ei se tosta läpi tuu. mutta ongelma on että millä mä saan sen pois tuolta komerosta??

Se syö sun hyvään pyyhkeeseen reiän.

Kai sulla nyt oikeasti on loukku talossa. Virität sen ja meet nukkumaan - aamulla se on vainaa.
Tsiisös... ja mä oon muka kaupunkilainen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:tä itkettää jo:

kyllä muuten tulee läpi jossain vaiheessa... Syövät tosi nopsaan reiän mihin vaan. Et sais ujutettua sinne kaappiin hiirenloukkua jotenkin? tuskin se siinä oven edessä kytiksellä on

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Ota ämpäri, avaa äkkiä kaapin ovi ja koita saada nopeesti hiiri ämpärillä kiinni, rauhoitu ja odota hetki aikaa. Sitten hiiri häkkiin ja lemmikkihiireksi vaikka jouluna kummilapselle. :)

en avaa tota ovea ku palokunnan kanssa!!

Liiallinen hysteria estää järkevien ratkaisujen toteuttamista. Ole vahvempi kuin sun lapsellinen pelko. Kumpi määrää - sä vai sun pelko? Kun mietit järkevästi, niin tajuat itsekin, ettei hiiri sua tapa ja todennäköisesti se pelkää paljon enemmän kuin sinä.

Yhteistyössä