TÄÄL ON HIIRI!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taju lähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokemusta on, viime syksynä meillä jäi loukkuun sisällä talossa 23 hiirtä ja kissa tappoi ties kuinka monta pihalla lisäksi. Että hei vaan...

Asiaan. Siis jos sulla on kammo, siihen ei varmaan mikään auta. Mutta faktahan on, että se hiiri ei edes yritä tehdä sulle mitään. Haluatko siis sen ulos sieltä komerosta vai varmistaa, että se pysyy siellä kunnes joku muu tekee asialle jotain? Hiiret pääsee kyllä tosi pienistä koloista ja raoista, esim. oven alta. Jos sulla ei ole loukkua kotona niin vaikeahan sille asialle on nyt mitään tehdä. Paitsi tää toimi kerran meillä: Jos sulla on vaikka joulupaperirulla tai vastaava, tunge sen toinen pää tukkoon esim, sukalla. Sitten sisälle joku juustonpala lähelle sitä suljettua päätä. Sitten komeron ovensuuhun rulla ja vähän ovea auki ja odota, odota, odota kärsivällisesti. Jos/kun hiiri menee syömään juustoa, rynnit tukkimaan toisenkin pään esim. toisella sukalla (sitä ei tarvi tunkea, pidät vaan siinä) ja sitten viskaat putken hiirineen pihalle. Sinne se vipeltää ja toivottavasti ei palaa kostamaan... Mutta näin tosiaan kerran saatiin hiiri ulos ilman kun ei ollut loukkua! Siis hiiristähän et kyllä pääse eroon muuta kun tappamalla ne eli loukkua kehiin!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
...ja hiiri hykertelee komerossa eikä pelkää yhtään!

Ota hiirenloukku, viritä, syötiksi lihaa, makkaraa tai leipää. Aamulla kannat hiirivainaan pihalle. That's it!

en saatanassa avaa tota kaappia missä se on!!!

Laita loukku vaikka roskakaapin eteen yöksi. Sieltä tulee muutenkin paraat tuoksut.

Hei. Se otus painaa 20g ja sinä 56 kg. Arvaa kumpi oikeasti pelkää enemmän?

Suklaa on myös osoittautunut tosi toimivaksi

Toi ois mun pahin painajainen. Mä en oikeen tykkää mistään mökeistäkään, ku oon ihan varma, et siel on hiirii joka nurkas vaanimas mua. Yäk! Ja mun ajatuksis aina juttu menee näin: Nään hiiren joka juoksee mua kohti, yritän hypätä mahdollisimman ylös ilmaan, ettei "törmättäis". No, sit tietenkin ajotan sen hypyn liian aikaseks ja tuun alas sielt ilmast just sillon, ku se hiiri on mun alapuolel ja hyppäänkin just sen hiiren päälle! Siis aivan kamalaa!

kerran katsoin lattialistan raosta seinän sisälle ihan pienestä reiästä ja yhtäkkiä hiiri juoksi sieltä pois mun käden yli. Kyllä säikähdin kuollakseni. Ei olis uskonut et ihan pienestä raosta iso hiiri tulis sadasosasekunnissa. Menevät siis mistä vaan läpi. Lyijykynän levysestä paikasta tulevat jo kevyesti mut tosiaan siis paljon pienemmästäkin. Olen elänyt 50 luvun talossa jossa hiiriä piisas. yök! eikä muuten auttanut kissa yhtään.

Epistä! :'(

Miksi hiiri tulee sellaisen luo, joka niitä pelkää, mutta ei näyttäydy silloin, jos kieli pitkällä odottelee? Kesämökillä viime kesänä oli hiiri ja näinkin hiirulin, mutta kun kuola suupielistä valuen väijyin kameran kanssa otusta, niin sepä pysyi piilossa! :(

Mä ymmärrän sun hysteriaa vallan mainiosti! Mä oon tiennyt, et meilläkin hiiriä, joskus käyneet mutistamassa roskista tms, mut jumalauta ku mä NÄIN yhden hiiren nien tiiä kumpi meistä pomppas korkeammalle, se hiippaili meidän remontoitavassa vessassa. Siitä lähtien mä ryskytän vessan ovea ja huudan hiiriä painumaan helvettiin, ennen kun avaan oven :D Mut tää tarina ei kerro kuin sä selvisit pedosta?

Yhteistyössä