Täällä 38v kotiäiti ilmoittautuu joukkoon!...

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
:wave: Heippa vaan kaikille!!
Täällä myös yksi "vanhemmalla iällä" esikoisen saannut,olin silloin 36v,nyt poika 2v4kk,ja pikkuvelikin on hänelle syntynnyt nyt 9kk vanha poika myöskin.
En muista olenko tässä osiossa esittelyä tehnytkään,mutta tuolla keskustelu puolella käyn aina silloin tällöin lukemassa.
Siis olen nyt kotona näiden poikien kanssa juuri aloitin hoitovapaan,että on tätä kotona oloa ollut jo reilut 2v,mutta hyvin viihdyn kyllä,asumme maalla kantahämeessä,mieskin löytyy myös 38v.
Toivotan kaikille hyvää alkannutta vuotta!! =)
Jos kiinnostaa,niin saa laittaa y-viestiäkin,se on aina iloinen yllätys,kun koskaan ei ole kavereita liikaa,vaikka olisi "vaan nettikavereita"!! =)
T:Sari Margit&pojat. =) :heart: :flower: :wave:

En ole oikeesti vielä ihan tänne osastolle kuuluva, mutta kevään mittaan kyllä. Meillä on 4,5kk ikäinen poika ja Espoossa asutaan. Itse pompiskelen aika monilla eri "osastoilla" täällä, mutta nyt tulee eniten selailtua vauvat 0-12kk -luonnollisesti! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 13:32 Muumi75 kirjoitti:
En ole oikeesti vielä ihan tänne osastolle kuuluva, mutta kevään mittaan kyllä. Meillä on 4,5kk ikäinen poika ja Espoossa asutaan. Itse pompiskelen aika monilla eri "osastoilla" täällä, mutta nyt tulee eniten selailtua vauvat 0-12kk -luonnollisesti! =)
=) Juu minäkin pompin tuolla eri osioissa,täällä ja vauvat ja mitäs nyt.
Ai teillä noin pieni viellä :hug:

Hei!
Pitää ihan miettiä minkä ikäinen sitä oikein on.. 33-veeeeee... Lapsia on kolme, esikoinen lähtee ensi syksynä eskariin ja nuorin on puolivuotias, keskimmäinen siltä väliltä.

Täällä onpi tämmöinen kolmenkympin ohittanut äiti joka on vielä kotona, mutta työmaa vanhusten kodinhoitajana kutsuu elokuun alussa, nyyh. Mä oon meinaan pääsääntösesti nauttinut kotona olemisesta ja siitä ettei tarttee kellontaulua kattella kaikenaikaa ja juosta kieli vyön alla joka päivä.

Lähestyy 38:aa tuttavallisesti, (oikeesti aika kamalaa), ja esikoinen on 5,5kk. Kotona ollaan ja toivon mukaan saa pysyäkin, kun työttömänä jäin äikkärille. En ole vielä päättänyt lähdenkö kortistoon heti toukokuussa vai jatkanko hoitovapaalle..
Asustelen Nummi-Pusulassa aikalailla maalla, mies on 37vee.

Yhteistyössä