täällä kun on ollut puhetta tatskoista ja siitä voiko niitä olla eri ammattien edustajilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töitä hakemassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töitä hakemassa

Vieras
... niin mitäs sanotte jos lapsenne tarhatätillä on tatuointeja? isoja ja näkyviä? viettekö lapsenne muualle hoitoon, hommaatteko lapselle varmuuden vuoksi kaikki mahdolliset rokotukset tai teettekö kirjallisen valituksen päivähoitotoimistoon?

Näkyviä? Tyyliin naamassa ja kämmenissä? Noh, jos naamassa on suuria tatuointeja, toivoisin meikkaavan ne piiloon. Olen itsekin ollut päiväkodissa töissä, tatuointini peittyy pitkähihaisen paidan alle.

mua ei kyllä yhtään haittaa vaikka lääkärillä olis tatuointi keksellä naamaa. samoin kun noi huivi jutut. olihan se vähän hassua kun jäätelönmyyjällä oli huivi mut vain kun en ollut ennen nähnyt. ei se kyl muuten siihen työhön mitenkään vaikuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja töitä hakemassa:
... niin mitäs sanotte jos lapsenne tarhatätillä on tatuointeja? isoja ja näkyviä? viettekö lapsenne muualle hoitoon, hommaatteko lapselle varmuuden vuoksi kaikki mahdolliset rokotukset tai teettekö kirjallisen valituksen päivähoitotoimistoon?

No saattasin kysästä tekijää ja jutustella muutenkin niitä näitä. Eihän se herranen aika vaikuta ihmiset työkykyyn/ammattitaitoon jos hänellä kuvia on! Ihme kysymys..
Ja miks lasta pitäs rokottaa ja hoitotädillä on tatuointi?? Minkä tartunnan se lapsi siitä saa??

Faktahan on, että tatuointien yleistyessä niistä tulee myös hyväksytympiä.
Ja ne alkaa jo olla sen verran yleisiä, että voi olla suoranaista tyhmyyttä olla palkkaamatta joku asiansa osaava henkilö, koska sillä on tatska.

Asiaan sinänsä, omani ovat pieniä ja helposti piilotettavissa, mutta olisi silti melkoista kaksinaamaisuutta multa sanoa, ettei lapsiani voi hoitaa joku jolla on tatuointeja tai lävistyksiä.
Voinhan mäkin niitä hoitaa, vaikka mullakin on kumpiakin.

No meillä esim appiukko vihjaili vankilajutuista ym kun näki mun tatuoinnit :whistle: joku jossain joskus oli ollut vankilassa ja sillä oli tatuointeja.. :laugh:

Että niin vaan edelleen ihmiset yhdistävät tatuoinnit merimiehiin ja vankilatuomioihin :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko nähneet hoitoalanihmisillä tatskoja? Minä en ole koskaan ja olen ollut työssä päiväkodissa, sairaalassa ja hoivakodissa :)

kaverini on tuleva sairaanhoitaja ja työtakin alla on aikamonta kuvaa... hän on töissä yksityisellä.

Oletteko nähneet hoitoalanihmisillä tatskoja? Minä en ole koskaan ja olen ollut työssä päiväkodissa, sairaalassa ja hoivakodissa :)

Olen.

Ja mua ne kuvat ei haittaa, ellei ne sitten ole jotain nistitatskoja tai linnassa tehtyjä tai sitten esim. jotain hakaristiä tai muuta rasistista. Ns. tavalliset kuvat ei mua haittaa, mutta tosiaan joku natsimerkki tai pääkallo ei ehkä jaksaisi hymyilyttää, siinäkään ei niinkään pahaa ole se kuva vaan se, mitä se edustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyläluuta:

kaverini on tuleva sairaanhoitaja ja työtakin alla on aikamonta kuvaa... hän on töissä yksityisellä.

Työtakin alla, eli piilossa :) mutta ei näkyvissä. Mäkin olen yksityisellä ja epäilen otettaisko töihin jos olisi kasvoissa tai käsissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Olen.

Ja mua ne kuvat ei haittaa, ellei ne sitten ole jotain nistitatskoja tai linnassa tehtyjä tai sitten esim. jotain hakaristiä tai muuta rasistista. Ns. tavalliset kuvat ei mua haittaa, mutta tosiaan joku natsimerkki tai pääkallo ei ehkä jaksaisi hymyilyttää, siinäkään ei niinkään pahaa ole se kuva vaan se, mitä se edustaa.

Miten sä noi erotat :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:

Olen.

Haaleemmat värit, ja esim. linnassa tatskaavat monesti sormiin. Tiedän monta vanhaa linnakundia joilla on semmoisia hailakan vihreitä ja haalentuneen mustia kuvia just sormissa ja kämmenselissä. Kyllä sen tunnistaa jos näkee. Voi toki linnassa tehdyt olla ihan siistejäkin, en mä sitä sano.

En palkkaa töihin henkilöä, jolla on näkyviä tastkoja tai huomiota herättäviä lävistyksiä. Samalla tavoin, en palkkaa punkkaritukkaista tai -asuista henkilöä palveluammattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:

Olen.

Haaleemmat värit, ja esim. linnassa tatskaavat monesti sormiin. Tiedän monta vanhaa linnakundia joilla on semmoisia hailakan vihreitä ja haalentuneen mustia kuvia just sormissa ja kämmenselissä. Kyllä sen tunnistaa jos näkee. Voi toki linnassa tehdyt olla ihan siistejäkin, en mä sitä sano.

Mulla on haaleet värit käsivarteen tehdyssä tatskassa, kun tatuoija mokasi hommansa..Ja ei oo linnassa tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja kyläluuta:

Työtakin alla, eli piilossa :) mutta ei näkyvissä. Mäkin olen yksityisellä ja epäilen otettaisko töihin jos olisi kasvoissa tai käsissä.

No esim. nilkoissa, pohkeissa ja sitten käsivarsissa silleen että takin alta näkyy vähän reunaa tai paistaa läpi. Kesäaikaan kun on lyhyemmät työhousut tai mekko-mallinen, että jalkaterät ja pohjeet paljaana niin monella olen nähny. Ja nämä keskussairaalassa siis, olen siellä ollut vuosia töissä ja aika monella hoitajalla tai sairaala-apulaisella jonkinmoinen kuva on joka silloin tällöin saattaa vilahtaa.

Yhteistyössä