M Make Vieras 14.12.2005 #6 Okei. Asetan suonikkaan paksun kyrpäni takaapäin pillus huulten väliin ja työnnyn hitaasti sisääs. Huh. Olet tosi tiukka ja ihanan liukas!
Okei. Asetan suonikkaan paksun kyrpäni takaapäin pillus huulten väliin ja työnnyn hitaasti sisääs. Huh. Olet tosi tiukka ja ihanan liukas!
M Make Vieras 14.12.2005 #7 Saanko naida sua vähän rajummin? Kiire töihin, mutta haluun ekaks laueta sisääs. Eihän sua satu, kun painan aivan pohjaan?
Saanko naida sua vähän rajummin? Kiire töihin, mutta haluun ekaks laueta sisääs. Eihän sua satu, kun painan aivan pohjaan?
M Mariia Vieras 14.12.2005 #8 anna tulla mä haluun kuulla kun sä tuut! mä haluun et sä laukeet kunnolla mun sisään..aaaaa..!
M Make Vieras 14.12.2005 #9 Nyt mä laukean! Kroohh... Ah, kun tulee paljon sermaa sun pilluus. Kiitos! Sä olet ihana ja sinulla on ihana kiimapillu!
Nyt mä laukean! Kroohh... Ah, kun tulee paljon sermaa sun pilluus. Kiitos! Sä olet ihana ja sinulla on ihana kiimapillu!
U Unijukka Vieras 14.12.2005 #11 Ei sais ajella väsyneenä, varsinkin kun on liukasta.Voi luiskahtaa penkan väärälle puolelle ja se onkin sit paska juttu...
Ei sais ajella väsyneenä, varsinkin kun on liukasta.Voi luiskahtaa penkan väärälle puolelle ja se onkin sit paska juttu...