täällä on joskus valitettu terveyskeskuksista, nyt minäkin liityn joukkoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koliikkipulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koliikkipulla

Vieras
päätin tänään, että käyn lääkärin luona kun tämä flunssa ei ota kadotakseen.
toisen auton hajottua perheessämme on vain yksi auto, jota mies tarvitsee työmatkoihin... no kuitenkin, sain ajan terveyskeskukseen hoitajan arviointiin kello kymmeneksi, menin bussilla ja mukaan piti ottaa tietysti 1v lapseni joka ei oikein tykkää rattaissa istua. vaihdoimme bussia kaupungin keskustassa, siinä oli 45min.
odottelua jonka aikana ostin itselleni kahvin mukaan & lapselle pillimehun.
kun pääsimme perille, odotin 30min pääsyä hoitajalle, joka totesi että kurkku on kirkkaanpunainen sekä poskiontelot turvonneet mutta "valitettavasti minä en voi kirjoittaa reseptejä, menet nyt tuohon lääkärille". no, ei siinä mitään eli käytävälle odottelemaan ja viihdyttämään lasta kirjoilla. mutta se mikä suututtaa on, että PUOLENTOISTA TUNNIN ODOTUKSEN JÄLKEEN hoitaja tuli sanomaan potilaita olevan niin paljon yhtä lääkäriä kohden, että osan olisi tultava huomenna uudestaan. minä olin yksi niistä, jotka lähetettiin kotiin. jokaista kehotettiin vielä hakeutumaan sairaalan yhteispäivystykseen jos olo huononee. jaa että sinne vielä tuon lapsen kanssa?!!

onhan minulla on uusi aika huomiseksi klo 12 mutta täytyy myöntää että olo on aikalailla turhautunut :mad:

[QUOTE="V ieras";29585502]Ostit 1 vuotiaalle pillimehun :O
Huh huh![/QUOTE]

no voi hyvänen aika, sokeroimaton luomutäysmehu :headwall: ei ollut riisimaitoa tetroissa siinä kahvilassa..

[QUOTE="Aloittaja";29585532]no voi hyvänen aika, sokeroimaton luomutäysmehu :headwall: ei ollut riisimaitoa tetroissa siinä kahvilassa..[/QUOTE]

Ihan turha happohyökkäys silti. Oliko ees xylitol-pastillia päälle antaa?

Kyl toi meijän 1v osaa pillistä juoda, en ees tienny et se olis jotenkin ihmeellinen taito.. Ja niitä on semmosiakin pillimehuja kun sopii tuon ikäisille, löytyy samasta hyllystä kun vauvanruuat yms.

Flunssa vai influenssa? Jos poskiontelotulehdus, niin harvoin siihenkään enää antibiootteja saa, huuhtelukannua vaan käsketään käyttää ja ehkä saa pseudoeferdiinireseptin.... Varo ettet saa uusia basilleja tk:sta. Kauanko ollut jo?

Asuin ennen Turussa, jossa oli myös noin että lähiterveysaseman palvelut supistettu minimiin. Joten aikuiset lähetettiin keskustaan jonottamaan. Ja matkaa sinne 20 kilometriä.

Voi hyvä hemmetti sentään teitä naisia. Tartutte viestissä johonkin yksittäiseen pillimehuun! Kyllä te olette sitten jumalasta seuraavia...

Ja ap, uskoa että ärsyttää. Tästä syystä en ole vuosiin enää käyttänyt tk: "palveluja". Jos oikeasti on kipeä niin ei siinä jaksa tuntikauseja jonotella ja odotella. Ja turhaan en minäkään lääkäriin mene.
Pikaista paranemista! Mene yksityiselle jos tuntuu ettei olo kohene.

Yhteistyössä