Täällä palstalla on tosi ilkeitä ihmisiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Jos täällä uskaltaa sanoa olevansa masentunut tai yksinäinen niin heti haukutaan ja sanotaan, että omapa on syynsä ja ei kukaan halua olla tuollaisen kaveri :( Miettikää itse, jos olisitte samassa tilanteessa. Miltä teistä tuntuisi?

Minä tyhmä luulin, että olisin edes täältä saanut hieman tukea ja lohdusta, mutta ei. Melkein kaikki olivat sitä mieltä, että kukaan ei halua olla enää ystäväni, koska olen masentunut. Ja, en kyllä ole kavereille tilittänyt asiaa. Ammattiauttaja ollut sitä varten. Toivon että ilkeilijät ymmärtävät, että joku voi olla niin rikki, että tuntemattomankin ihmisen pahat sanat voivat saada peruuttamatonta vahinkoa aikaan.. :(

Minusta tuntuu, että tämä palsta on ihmisille se paikka missä kettuillaan oikein olan takaa, kun tosi maailmassa ei tohdita. Täällä on niin hyvä olla ilkee... :( Ja monellakin on samoja ongelmia itsellään, mutta täällä toisten samoille ongelmille ilkutaan!

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen :
Jos täällä uskaltaa sanoa olevansa masentunut tai yksinäinen niin heti haukutaan ja sanotaan, että omapa on syynsä ja ei kukaan halua olla tuollaisen kaveri :( Miettikää itse, jos olisitte samassa tilanteessa. Miltä teistä tuntuisi?

No, mä oon samaa mieltä ja myös yksinäinen.

Onneksi mulla on vielä itsekunnioitusta sen verran jäljillä, etten kaikkea todesta ota. Mutta kieltämättä herkkänä ihmisenä voi tuntemattomankin sanat loukata todella paljon..

Yhteistyössä