Täällä taas on paino alotuksia ni mä kans purkaan! Salilla käynnistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Se on niiiin ykstoikkosta! Mä en jaksais enää käydä siellä ku aina ne samat laitteet ja sama rytmi. Koitan muuttaa rytmiä se muuttuu pakkopullaks heti! Mä en halua enää käydä siellä ku motivaatio on vähän alle nolla. Koitan syödä hyvin ja vähän tehdä salilla parhaani ja raskaasti. Ei tunnu enää kiinteytyvän eikä toi mahakaan tunnu lähtevän! En kävele harrastan hyötyliikuntaa salin lisäksi. Ensi kuussa aion vaihtaa salin lenkkiin mutta usko on loppu. En mä usko että paino putoo jos käyn salin sijaa lenkillä. Mulla on ihan kamala maha (näyttää että olisin 8:lla kuulla raskaana!!!) Masentaa ja vituttaa...

Mä en oo koskaan käynyt salilla(vaikka jopa meidän taloyhtiöstä moinen kaikkine herkkuineen löytyy)
Kotona mua lenkittää koira ja löytyy jumppapallo,twiststepperi,vatsalihaspenkki,2x1kg käsipainot ja 2x4kg käsipainot. Siinäpä mun kuntoilut, eikä maistu pakkopullalta. Rutiinilta ennemminkin. Aamulla teen 2x20vatsalihasta penkillä tai pallolla ja illalla stepperoin jonkun ½h ohjelman ajan, menee hujauksessa.
(jos tästä tarvis lähtee vartavasten kuntoilemaan, niin hupi loppuis..)

Yhteistyössä