Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:jaa, menin ovesta ulos, ja tuli särkynysydän...Ja sana "replay"...eiku uudestaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:jaa, menin ovesta ulos, ja tuli särkynysydän...Ja sana "replay"...eiku uudestaan
![]()
et sitten uskonut mua.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on 5 nallea, kassi missä ne on ja kumivasara... :/ ...ja tietsikkaan pitäs saada salasana ja laatikossa olevaan juttuun samoten joku juttu....
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:nalle nro 5:ssa on joku sana (ku sitä klikkaa) "neon", muista nallukoista en löytäny mitään. Koitin tota sanaa tietokoneeseen, mutta ei aukassa tiedostoa....
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:nalle nro 5:ssa on joku sana (ku sitä klikkaa) "neon", muista nallukoista en löytäny mitään. Koitin tota sanaa tietokoneeseen, mutta ei aukassa tiedostoa....
HAHAAHAA, ollaan näköjään ihan samassa menossa. Sulla on ilmeisesti eri sana ku mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:mulla ei oo ku 4 nallea
sit joku violetti kivi systeemi ja mitä se roskiksessa oleva laulunsanat tarkottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:se oli jossai laatikossa.
Emmä saa sitä lamppua päälletäytyy jatkaa klikkailua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:se oli jossai laatikossa.
Emmä saa sitä lamppua päälletäytyy jatkaa klikkailua
![]()